Gå til innhold

Robotstøvsuger? Ja/nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal investere i en, men usikker på om det er verdt d?

Anonymkode: 5c0d2...28c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa😍

Anonymkode: 2b5e9...dfd

Skrevet

Dersom du har mulighet til å gi den gode arbeidsforhold. Har du mye stående på gulvet eller dårlig gulvplass så nei. 

Skrevet
2 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Dersom du har mulighet til å gi den gode arbeidsforhold. Har du mye stående på gulvet eller dårlig gulvplass så nei. 

Enig. 

Skrevet

Ja! Får ikke brukt den automatisk hver dag pga hund og småbarnsting over alt, men veldig greit at den støvsuger mens jeg rydder f. eks.

Anonymkode: e7653...ce0

Skrevet

Beste kjøpet jeg har gjort på årevis. 🙂 Men ja du må flytte opp ting og tang fra gulvet skal du få optimalt resultat. Vi setter opp spisestuestolene hver kveld, og så kjører den fra kl 00 og en time utover. 🙂 

Skrevet

Ja! Jeg er syk, så det har avlastet meg mye. Stolene våre har breie bein, så slipper å lette dem opp. Passer bare på at ungene ikke har slengt igjen ledninger den kan spise. 

Anonymkode: 0af29...504

Skrevet
23 minutter siden, HvittHus skrev:

Beste kjøpet jeg har gjort på årevis. 🙂 Men ja du må flytte opp ting og tang fra gulvet skal du få optimalt resultat. Vi setter opp spisestuestolene hver kveld, og så kjører den fra kl 00 og en time utover. 🙂 

Trodde de bråket like mye som vanlige støvsugere?

Anonymkode: d3d00...494

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trodde de bråket like mye som vanlige støvsugere?

Anonymkode: d3d00...494

Vi sover i en annen etasje, så vi plages ikke med lyden. Vi støvsuger på høyeste innstilling pga hundehår, men den bråker allikevel mindre enn Mielen.

Skrevet

Ja, vi har en i hver etasje, den støvsuger alle rom i huset, bortsett fra to bad, annenhver dag mens vi er på jobb og skole.
De er helt uunnværlige. 

Anonymkode: da4e6...3e6

Skrevet

Jaaa jeg ELSKER min! :D En av de beste tingene jeg har gjort i livet, er å bruke penger på den. 😂 Den motiverer meg tli å rydde mer, så den ikke har noe i veien. Så kan den kose seg- både vasker OG støvsuger gulvet. Så når jeg står opp er det helt strøkent på gulvet- og det gir meg så mye mindre jobb. Har en fryktelig krevende fysisk jobb, så husarbeid synes jeg er veldig slitsomt etter jobb. Denne har faktisk økt livskvaliteten min. 

Skrevet

JA! Fikk vår på mandag og elsker’n😍

Anonymkode: a47e6...986

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe Xiaomi Roborock s5. Noen som har erfaring med den? Hvilken type har dere andre?

Skrevet
2 minutter siden, inchi skrev:

Vi vurderer å kjøpe Xiaomi Roborock s5. Noen som har erfaring med den? Hvilken type har dere andre?

Har samme, men s2. ELSKER den! Så s5 er sikkert enda bedre :)

Skrevet
6 minutter siden, shewolf skrev:

Har samme, men s2. ELSKER den! Så s5 er sikkert enda bedre :)

Så bra! Vi går nok for denne 😊

Skrevet (endret)
20 minutter siden, inchi skrev:

Vi har denne. Kunne ikke vært mer fornøyd, og vi har tre langhårede hunder. 😉 

Endret av HvittHus
Skrevet
22 minutter siden, inchi skrev:

Fikk Xiaomi Roborock S6 til jul og elsker den allerede! Skjønner ikke appen helt, men kommer nok inn i det... 👍👍👍Løp og kjøp! 

Anonymkode: c5616...de4

Skrevet

Vi har hjemme og på hytta. Elsker den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...