Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 når noen skal kjøpe på finn, så sier jeg at de kan kjøpe. Så kommer noen som er villige til å by mer. Er det veldig uhøffelig å si til den første at noen ville by mer? Jeg har jo ikke tatt imot penger fra vedkommende likevel, så jeg har jo ikke lurt til meg penger. Anonymkode: 289bb...6c5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: når noen skal kjøpe på finn, så sier jeg at de kan kjøpe. Så kommer noen som er villige til å by mer. Er det veldig uhøffelig å si til den første at noen ville by mer? Jeg har jo ikke tatt imot penger fra vedkommende likevel, så jeg har jo ikke lurt til meg penger. Anonymkode: 289bb...6c5 Ja, det bryter vel med reglene og. Anonymkode: 38cf4...623
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 Ja, det er uhøflig! Get real.. Anonymkode: 80824...d0a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 Så lenge du har godtatt et bud, skriftlig eller muntlig må du forholde deg til det. Anonymkode: 051bc...0b7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 Så lenge du har godtatt eit bud så får du holde deg til det. Eg sa solgt til ei og fekk eit bud på 1000 kr over rett etterpå. Men siden eg alt hadde solgt til ho første så blei det hennes.. Kjipt ja 😏 Men rett får være rett 😊 Anonymkode: 66d4f...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå