Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Min sønn på 8 skal få PC nå og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal kjøpe. Har fått mange anbefalinger for en spill PC men vet ikke helt om jeg skal investere så mye i det nå. han trenger PC også til skole da han har dysleksi og trenger hjelpemidler, men han er en skikkelig gamer og blir god i alt veldig lett. Nå spiller han på iPad og ps4 men har et stort ønske om PC for å spille. kan kjøpe en enkel PC til han nå men da må jeg mest sannsynlig kjøpe en ny snart igjen pga ytelsen. så har det seg også slik at han vil jo ha PC men vet kkke helt hvorfor til tider (distré som bare det her) Han har ikke mye peiling på dette men veldig god på spill.. Hva ville dere gjort- enkel PC nå som han bare kan bruke til skole eller gått all in ? noen som har noen råd ? Anonymkode: 20130...888
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Sørg for et skille mellom skole-pc og spille-pc. Har han påvist dysleksi, så kan han få skole-pc med nødvendig programvare via hjelpemiddelsentralen. Anonymkode: bff26...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå