Gå til innhold

Dere som har tatt bukplastikk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta det nå i januar og har noen spørsmål! 

(skal også sy sammen magemusklene)

Hvor lenge var du sengeliggende? Når kunne du gå en tur? Kjøre bil?

Når gikk du "normalt" igjen? Og når kunne du trene/gå på en skitur?

Anonymkode: 01a8d...8ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sengeliggende skal du ikke være, det er viktig for blodsirkulasjonen at du beveger deg noe. Jeg gikk svært vondt i en uke, noe rettere i uke to, og så gikk det raskt oppover. Hovnet opp for «ingenting» de første to månedene, og så gikk det bedre. Man skal følge rådene om trening som man får fra legen, det er over ti år siden jeg gjorde det nå, så jeg tør ikke so hvordan jeg gjorde det. Men vær forberedt på at det tar lang tid og at du kommer til å være hoven lenge. 
tror jeg kjørte bil etter en ukes tid. 

Skrevet

Jeg sydde ikke magemuskler, men. Var oppe og gikk samme dag, ble sendt hjem etter 4 timer. Gjorde ikke stort dagen etter, men på dag 3 lagde jeg middag og tørka av border og kjøkkenbenk etterpå. Fikk alt jeg trengte opp på benken så bøyde meg ikke. Kjørte bil etter 4 dager fordi jeg måtte. Fjerna dren etter 8 dager og når de var tatt følte jeg meg helt suveren. Tok det i september 2018 og kan enda ikke gå tur uten at det hovner opp...

Anonymkode: 9a7c1...7b8

Skrevet

Jeg lå i sengen de 2 første dagene, kun korte turer rundt sengen eller til wc. Ble godt smertelindret av det jeg hadde fått. Dag 3 var jeg litt mer oppe, ble mindre vondt derfra. Gikk normalt etter 2 uker, kjørte bil etter 1 uke, men skulle nok ventet. Fikk ingen hevelse ved aktivitet, begynte å trene etter 4 mnd.

Anonymkode: 79233...551

Skrevet

Takk for alle svar!

Anonymkode: 01a8d...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...