Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Vi er gift, har to barn på 5 og 8 år. Føler ikke jeg har elsket mannen på mange år, er ikke engang glad i han eller syns han er attraktiv. Vi har et dårlig sexliv og derfor aldri sex ( det føles bortkastet for meg da penisen hans er for tynn for meg). Har holdt ut pga barna, men nå hakker vi på hverandre hele tiden, og jeg føler jeg ikke tåler trynet på den mannen. Han har lyvd og skjult ting oppgjennom, noe som gjør at jeg ikke stoler på han. For min del er det kun 2 grunner til å holde sammen - stabil økonomi og barna. Er det egoistisk å gå fra han? Hva er årsakene til at dere andre flytter fra barnefar? Anonymkode: fe3a0...9d6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Jeg flyttet fra min ene eks av de samme grunnene som deg. Jeg var ung og litt naiv og trodde at det aldri kunne bli bedre. Det fant jeg ikke ut av heller. Noen gang. Jeg prøvde ikke. Neste eks flyttet fra meg etter at jeg forlangte innsikt i økonomien hans. Han betalte ikke noe av faste utgifter noen gang, selv om det var avtalen vår å dele 50/50. De første årene gjorde han det, men så ble han opptatt av å bruke pengene på andre ting. Jeg ba da om å få de pengene han skulle ha betalt inn de siste mnd. Om natten dro han og kom ikke tilbake Anonymkode: b31aa...c54
J_29 Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi er gift, har to barn på 5 og 8 år. Føler ikke jeg har elsket mannen på mange år, er ikke engang glad i han eller syns han er attraktiv. Vi har et dårlig sexliv og derfor aldri sex ( det føles bortkastet for meg da penisen hans er for tynn for meg). Har holdt ut pga barna, men nå hakker vi på hverandre hele tiden, og jeg føler jeg ikke tåler trynet på den mannen. Han har lyvd og skjult ting oppgjennom, noe som gjør at jeg ikke stoler på han. For min del er det kun 2 grunner til å holde sammen - stabil økonomi og barna. Er det egoistisk å gå fra han? Hva er årsakene til at dere andre flytter fra barnefar? Anonymkode: fe3a0...9d6 Det minste du skal tenke på er vel penisstørrelse?🙄
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 9 minutter siden, J_29 skrev: Det minste du skal tenke på er vel penisstørrelse?🙄 Nei, men det er frustrerende for han at vi aldri har sex. Og det fører til endel konflikter. Jeg har ikke lyst på han, enkelt og greit. Bortkastet å ha samleie når man ikke kjenner noe. Anonymkode: fe3a0...9d6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han har lyvd og skjult ting oppgjennom, noe som gjør at jeg ikke stoler på han. Et forhold uten tillit er bortkastet, i alle fall. Har kort lunte med løgnere. Anonymkode: e3347...548
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #6 Skrevet 1. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi er gift, har to barn på 5 og 8 år. Føler ikke jeg har elsket mannen på mange år, er ikke engang glad i han eller syns han er attraktiv. Vi har et dårlig sexliv og derfor aldri sex ( det føles bortkastet for meg da penisen hans er for tynn for meg). Har holdt ut pga barna, men nå hakker vi på hverandre hele tiden, og jeg føler jeg ikke tåler trynet på den mannen. Han har lyvd og skjult ting oppgjennom, noe som gjør at jeg ikke stoler på han. For min del er det kun 2 grunner til å holde sammen - stabil økonomi og barna. Er det egoistisk å gå fra han? Hva er årsakene til at dere andre flytter fra barnefar? Anonymkode: fe3a0...9d6 Har dere noen gang forsøkt med parterapi for å jobbe ordentlig med tillitsbruddene hans? Jeg tenker at har man barn så bør man i det minste forsøke det. Det var vel en god grunn til at dere en gang valgte å bli sammen, og for at dere også valgte å få to barn sammen? Men slik som du omtaler ham så virker det at du ikke har noe respekt for ham igjen heller. Uten tillit og respekt er det ikke mye igjen for et forhold. Anonymkode: 4fbea...5ec
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #7 Skrevet 1. januar 2020 Synes du er litt egoistisk. For å være helt ærlig. Du er nok 50% av årsaken+ til at dette har kjølnet. Anonymkode: fd34b...b96
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #8 Skrevet 1. januar 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes du er litt egoistisk. For å være helt ærlig. Du er nok 50% av årsaken+ til at dette har kjølnet. Anonymkode: fd34b...b96 Det er selvfølgelig 2 sider her. Skylder ikke bare på han. Men jeg kan ikke noe for følelsene mine. Anonymkode: fe3a0...9d6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #9 Skrevet 2. januar 2020 Jeg sa stopp etter mannen var utro 3. gang (som jeg vet om...) Etter det var tilliten borte for godt. Vi hadde tidligere forsøkt terapi. Om dere ikke har prøvd terapien vil jeg anbefale å gjøre det før dere går hver til sitt. Siden dere har barn. Da vet dere i alle fall at dere har forsøkt alt før dere gir opp. Anonymkode: 266d1...e57
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #10 Skrevet 2. januar 2020 Du merket sikkert ikke at du ble gravid av denne tynne penisen heller, da. Siden det skjedde to ganger!? Anonymkode: 80bf3...555
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #11 Skrevet 2. januar 2020 Du kan styre tankesettet ditt, og det er med på å styre følelsene på sikt. Anonymkode: 3d3dd...05b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #12 Skrevet 2. januar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du merket sikkert ikke at du ble gravid av denne tynne penisen heller, da. Siden det skjedde to ganger!? Anonymkode: 80bf3...555 Hun sier jo ikke at den er tynn. Hun sier den er for tynn for henne. Er ikke alle som blir like fast i strikken etter to fødsler, vet du. Anonymkode: 80e52...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå