Gå til innhold

Nokk mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost: halv grovt rundstykke og 2 kokte egg. 

Lunsj: 1 knekkebrød med skinke og agurk. 

Middag: steikte grønnsaker og 2 kyllinglår. 

Kvelds: smoodie av halv banan, bringebær, 1 egg og litt melk. 

Er dette en grei dagsplan? Selføgelig med masse variasjon. Slanker meg. 

Anonymkode: 626f4...945

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt lite mat synes jeg. Trener du?

Anonymkode: 2ca68...e2c

Skrevet

Hvor mye veier du da, hvor mye skal du ned? Hvor aktiv er du, har du aktiv jobb?

Anonymkode: 52a6e...b97

Skrevet

Jeg synes det så veldig lite ut. Spesielt lunsjen hadde vært altfor lite for meg. Jeg ville hatt ett kyllinglår og mer grønnsaker til middag, og mer mat til lunsj. 

Anonymkode: da58e...2f4

Skrevet

Dette er alt for lite og du kommer til å gå på en smell. Hvor mye er du i aktivitet per dag? 

Anonymkode: c51e4...827

Skrevet

Hva betyr nokk? 

Anonymkode: 68627...28e

Skrevet

Jeg tror det er helt greit, ca. samme som jeg spiser og jeg slanker meg ikke. Har hatt stabil vekt i mange år. Men jeg ville tatt de to eggene til lunsj og et halvt rundstykke til frokost. 

Anonymkode: cd3bf...f67

Skrevet

Det er nok med en k i nok. Sorry, klarte ikke dy meg. 

Anonymkode: 6d8b7...e6a

Skrevet

Er 178 høy og ca 107 kilo. 

Skal ivertfall ned 20 kilo. 

Har ca 10.000 skritt for dag. Skal prøve og trene hjemme med vekter og strikk 2 gg i uka til og begynne med. 

Hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har ca 10.000 skritt for dag. Skal prøve og trene hjemme med vekter og strikk 2 gg i uka til og begynne med. 

Hi

Jeg veide det samme som deg tidligere i høst og har ett råd: ikke slank deg så strengt. Da sprekker du. Stram litt inn i forhold til hva du har pleid, og så strammer du litt til inn senere. Ikke kutt så kraftig med en gang. 

Skrevet

Når du er såpass overvektig er det nok ikke så mye som skal til før du begynner å gå ned. Spis mer grønnsaker og rene proteinkilder, det er en god start. Minst 5 om dagen! Kanskje du vil dra nytte av å snakke med en ernæringsfysiolog? 

Kan anbefale å følge @maksprestasjon, @asrernaering og @fitwomeneat på instagram for tips, råd og motivasjon.

Du skal kunne leve samtidig som du går ned i vekt. Dette klarer du!!! 😊 

Skrevet
3 timer siden, Optatium skrev:

Jeg veide det samme som deg tidligere i høst og har ett råd: ikke slank deg så strengt. Da sprekker du. Stram litt inn i forhold til hva du har pleid, og så strammer du litt til inn senere. Ikke kutt så kraftig med en gang. 

Takk😁

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når du er såpass overvektig er det nok ikke så mye som skal til før du begynner å gå ned. Spis mer grønnsaker og rene proteinkilder, det er en god start. Minst 5 om dagen! Kanskje du vil dra nytte av å snakke med en ernæringsfysiolog? 

Kan anbefale å følge @maksprestasjon, @asrernaering og @fitwomeneat på instagram for tips, råd og motivasjon.

Du skal kunne leve samtidig som du går ned i vekt. Dette klarer du!!! 😊 

Takk for råd😁 skal sjekke ut.

Skrevet
3 timer siden, Optatium skrev:

Har det fungert bra for deg?

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Jeg synes du spiser litt lite, spesielt hvis du har en aktiv jobb i tillegg? Med et kjapt overslag så synes jeg det ser ut som rundt 1000 - 1200 kalorier. Men du spiser sikkert ikke skinke på et tørt rundstykke, litt smør eller majones kanskje? Steker du grønnsaker i smør eller olje? Så det er ikke sikkert at du ligger så lavt i kalorier som det ser ut som. Jeg ville veid all mat og regnet ut kalorier i det, i en uke eller to. Da ser du fort hvordan du ligger an og hva som kan være fallgruver.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes du spiser litt lite, spesielt hvis du har en aktiv jobb i tillegg? Med et kjapt overslag så synes jeg det ser ut som rundt 1000 - 1200 kalorier. Men du spiser sikkert ikke skinke på et tørt rundstykke, litt smør eller majones kanskje? Steker du grønnsaker i smør eller olje? Så det er ikke sikkert at du ligger så lavt i kalorier som det ser ut som. Jeg ville veid all mat og regnet ut kalorier i det, i en uke eller to. Da ser du fort hvordan du ligger an og hva som kan være fallgruver.

Enig, bruk digital kjøkkenvekt og f.eks lifesum 😊 

Skrevet

Begynn å løpe. Svigermor veide 105 kg fordelt på 160 cm i fjor. Så begynte hun å løpe. Nå veier hun 72.

Anonymkode: b2434...1ff

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har det fungert bra for deg?

Gikk ned 13 kilo før jul, Tok en pause i desember, men er på igjen nå. Skal ned helst 15 til. 

Skrevet
1 time siden, Optatium skrev:

Gikk ned 13 kilo før jul, Tok en pause i desember, men er på igjen nå. Skal ned helst 15 til. 

Bra jobbet :)

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bruker litt smør eller majones ja😉 steiker i rapsolje eller melange. Liker ikke smaken på oliven eller meierismør

Hi

Skrevet

Virker veldig lite...

Anonymkode: 2ce67...fa3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bruker litt smør eller majones ja😉 steiker i rapsolje eller melange. Liker ikke smaken på oliven eller meierismør

Hi

Finn ut hvor mange kalorier du bør ligge på, og regn ut det du spiser hver dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...