Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Er skikkelig forkjølet, hoster kraftig, vondt i hodet og alle ledd, fryser og svetter omhverandre, målte tempen, 37,5 bare. Men har til vanlig rundt 36,6, er dette feber da? Føler meg elendig. 2 av 3 barn er sjuke og. Har meldt meg syk til jobb i morgen da jeg er helt kake og jobber med mennesker. Var på jobb mandag og i går, satt bare å kopa. Anonymkode: 7f420...bf6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er skikkelig forkjølet, hoster kraftig, vondt i hodet og alle ledd, fryser og svetter omhverandre, målte tempen, 37,5 bare. Men har til vanlig rundt 36,6, er dette feber da? Føler meg elendig. 2 av 3 barn er sjuke og. Har meldt meg syk til jobb i morgen da jeg er helt kake og jobber med mennesker. Var på jobb mandag og i går, satt bare å kopa. Anonymkode: 7f420...bf6 Nei, det regnes ikke som feber. Men du vil jo merke at kroppstemperaturen din er forhøyet. Ut i fra formen du beskriver virker det ikke som du har noe på jobb å gjøre uansett, og tempen kan jo være stigende og bikke 38 i løpet av kvelden natta. God bedring☺️ Anonymkode: 1b1f8...533
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Nei. Mange som feilaktig mener det da! Feber er en konkret medisinsk definisjon, som ikke tar hensyn til hva man har til vanlig. Men om det definisjonsmessig er feber eller ei gjør deg jo ikke mindre klein https://www.legemiddelhandboka.no/T19.1/Feber,_kvalme,_svimmelhet_m.m. Anonymkode: 21080...3df
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 Samme om det er feber eller ikke? Allmenntilstanden din er dårlig, du er syk. Anonymkode: 4c23f...2ec
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Takk for svar dere. Mener jeg har hørt det en gang, derfor jeg måtte spørre:) føler meg elendig ihvertfall. Takk for god bedring Anonymkode: 7f420...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå