Gå til innhold

Kroppstemperatur/feber..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skikkelig forkjølet, hoster kraftig, vondt i hodet og alle ledd, fryser og svetter omhverandre, målte tempen, 37,5 bare. Men har til vanlig rundt 36,6, er dette feber da? Føler meg elendig. 2 av 3 barn er sjuke og. Har meldt meg syk til jobb i morgen da  jeg er helt kake og jobber med mennesker. Var på jobb mandag og i går, satt bare å kopa.

Anonymkode: 7f420...bf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er skikkelig forkjølet, hoster kraftig, vondt i hodet og alle ledd, fryser og svetter omhverandre, målte tempen, 37,5 bare. Men har til vanlig rundt 36,6, er dette feber da? Føler meg elendig. 2 av 3 barn er sjuke og. Har meldt meg syk til jobb i morgen da  jeg er helt kake og jobber med mennesker. Var på jobb mandag og i går, satt bare å kopa.

Nei, det regnes ikke som feber. Men du vil jo merke at kroppstemperaturen din er forhøyet. Ut i fra formen du beskriver virker det ikke som du har noe på jobb å gjøre uansett, og tempen kan jo være stigende og bikke 38 i løpet av kvelden natta. God bedring☺️

Anonymkode: 1b1f8...533

Skrevet

Samme om det er feber eller ikke? 

Allmenntilstanden din er dårlig, du er syk. 

Anonymkode: 4c23f...2ec

Skrevet

Takk for svar dere. Mener jeg har hørt det en gang, derfor jeg måtte spørre:) føler meg elendig ihvertfall. Takk for god bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...