Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Jeg er så drittlei mensen siden den har blitt så uregelmessig, siste måneder har den kommet litt ofte eller så kommer den ikke..Den kom i desember på dag rundt 50 og etter opphold på rundt 4-5 dager så kom den igjen..Nå er det 17 dager siden den begynte sist og idag er det på'n igjen.Og jeg har legetime i morgen for å få tatt en celleprøve selv om jeg tok i november 2018..Er vel for sent å avbestille siden jeg har time kl.9.40 🤪 Anonymkode: c1557...e61
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Det kommer an på hvor mye du blør. Jeg har selv tatt celleprøve mens jeg hadde mensen to ganger, men da har jeg hatt sparsom blødning, og legen har ikke hatt noe problem med å tørke vekk blodet før prøvetakingen. Anonymkode: 006f5...1e8
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Ja det spiller ingen rolle. Spesialisten over alle spesialister, Martin Lundring fortalte dette for kort tid siden. Anonymkode: 913a9...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå