Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 jeg tenker på foresatt på en drøm jeg hadde For noen dager siden. Det føltes så ekte! drømmen - Vi og andre folk gikk til en slags teater den var ikke stor eller liten, og va ute teater, Plutselig blei vi forklart at vi måtte ha på oss en slags øredobb, Det var en øredobb med 3 hjerter hengende , så vi ikke blei «cursed» av videoene som ble vist opp, så fikk jeg en av side mann, 2 av hjertene i den falt av, side mann forklarte at det ikke gjorde noe så lenge jeg hadde den på! Så begynte hun som teater dama og si mye rart! som at fleste folk ser svarte, hvite, røde fjes om natten.. Men når videoene begynte å vise opp så snudde fleste seg bak eller hold foran øyene, Dette gjorde jeg å! det var så creepy! hørte bare på 1 av videoene.. som sang «lisa gikk til skolen» men husker ikke resten.. Når teateret var ferdig og vi gikk ut, så spurte jeg side mann om hun så på videoene? Hun sa ja, Da spurte jeg hvordan det var? hun svarte med at det var for mye dette sa andre som så på og.. Synes dette egnt var en sikkelig ekkel drøm og føltes så ekte ut! Anonymkode: ab847...dd9
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Det var fortsatt en drøm. Selv om jeg ikke helt skjønte hva du skrev eller hva den egentlig handlet om Anonymkode: 4a2e3...1cd
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var fortsatt en drøm. Selv om jeg ikke helt skjønte hva du skrev eller hva den egentlig handlet om Anonymkode: 4a2e3...1cd Jeg skjønte heller ikke hva den handlet om men husket litt den delen Anonymkode: ab847...dd9
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 Er du kanskje stressa om dagen? Anonymkode: 6ec59...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå