Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Jeg har et barn, og han har MYE venner, noen kommer og spør hver dag etter han, er veldig glad for han har venner,men ser han blir sikkelig sliten av det. Er det slemt og si Nei noen ganger? føler meg så slem hvis jeg gjør det,men han sier selv at han vil slappe av litt av og til. Han er en veldig populær gutt i klassen, og har mange venner som sagt, klarer seg bra faglig og veldig godt sosialt, er veldig stolt over det, for jeg er ikke sosial i hele tatt heller ikke faren Anonymkode: 81fec...15d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Jeg lar sønnen velge selv. Han er 6 år. Han vet selv om han har lyst å leke eller ikke. Eneste er at han må passe på å avslå på en skikkelig måte, ikke bare si nei. Anonymkode: 6f3a6...a90
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 1 minute ago, Anonym bruker said: Jeg lar sønnen velge selv. Han er 6 år. Han vet selv om han har lyst å leke eller ikke. Eneste er at han må passe på å avslå på en skikkelig måte, ikke bare si nei. Anonymkode: 6f3a6...a90 så fint, da lar jeg han bestemme selv, ja han skal gjøre det på en hyggelig måte Anonymkode: 81fec...15d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 Selvfølgelig må han ha lov til å si nei om han ikke orker! Det gjør da vi voksne og. Jeg har ei datter som er en populær lekekamerat, og hun blir ofte invitert til venninner. Hun sier nei hvis det har vært mye og hun ikke orker. Anonymkode: b61f2...52c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 10 hours ago, Anonym bruker said: Selvfølgelig må han ha lov til å si nei om han ikke orker! Det gjør da vi voksne og. Jeg har ei datter som er en populær lekekamerat, og hun blir ofte invitert til venninner. Hun sier nei hvis det har vært mye og hun ikke orker. Anonymkode: b61f2...52c det er bra bare føler på samvittigheten av og til, han sier mest ja altså Anonymkode: 81fec...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå