Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 At 2019 var både godt og dårlig, der noen kapitler har blitt lukket og nye startet. Tar dere automatisk til dere de lukkende kapitler om dere tidligere hadde litt kontakt men det har blitt redusert? Eller tenker dere ikke over slike statuser? Anonymkode: d6d22...997
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Tenker aldri over slike statuser.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Absolutt ALLE har opp og nedturer i løpet av et år. Jeg tenker ihvertfall ikke at bestevenninnen min hinter om noe om meg. I år har vi sett hverandre kun 3 ganger.. Jeg er ikke et lukket kapittel for det. Tenker at slike statuser handler om mann og barn, og nærmeste familie. Anonymkode: 471e6...128
Gjest Antarctica Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: At 2019 var både godt og dårlig, der noen kapitler har blitt lukket og nye startet. Tar dere automatisk til dere de lukkende kapitler om dere tidligere hadde litt kontakt men det har blitt redusert? Eller tenker dere ikke over slike statuser? Anonymkode: d6d22...997 Jeg er ikke så navlebeskuende at jeg tror mine venner skriver om meg personlig, nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå