Gå til innhold

Hvis bekjentr av dere skriver


Anbefalte innlegg

Skrevet

At 2019 var både godt og dårlig, der noen kapitler har blitt lukket og nye startet. 

Tar dere automatisk til dere de lukkende kapitler om dere tidligere hadde litt kontakt men det har blitt redusert? Eller tenker dere ikke over slike statuser? 

Anonymkode: d6d22...997

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker aldri over slike statuser.

Skrevet

Absolutt ALLE har opp og nedturer i løpet av et år. 

Jeg tenker ihvertfall ikke at bestevenninnen min hinter om noe om meg. I år har vi sett hverandre kun 3 ganger.. Jeg er ikke et lukket kapittel for det. 

Tenker at slike statuser handler om mann og barn, og nærmeste familie. 

Anonymkode: 471e6...128

Gjest Antarctica
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

At 2019 var både godt og dårlig, der noen kapitler har blitt lukket og nye startet. 

Tar dere automatisk til dere de lukkende kapitler om dere tidligere hadde litt kontakt men det har blitt redusert? Eller tenker dere ikke over slike statuser? 

Anonymkode: d6d22...997

Jeg er ikke så navlebeskuende at jeg tror mine venner skriver om meg personlig, nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...