Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #1 Skrevet 31. desember 2019 Jeg tror det er folk som vil forby fyrverkeri, jeg. Som setter igang med det for å skape blest. Anonymkode: 1a2a6...ec0
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #2 Skrevet 31. desember 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror det er folk som vil forby fyrverkeri, jeg. Som setter igang med det for å skape blest. Anonymkode: 1a2a6...ec0 Du tenker at de ungdommene som tente på fyrverkeri i en stall egenlig er i mot fyrverkeri? Jeg tenker heller de er navlebeskuende drittubger som ikke eier empati med andre og aldri har opplevd konsekvenser for det de gjør Anonymkode: d31fc...e98
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #3 Skrevet 31. desember 2019 Haha😊 skjønner at denne tråden er useriøs, men allikevel fantastisk!😁 tror ungdommene fra antageligvis ikke de beste miljøene i Oslo hadde satt pris på at handlingene ble sett på som politisk aktivisme😁 Anonymkode: c3c51...152
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #4 Skrevet 31. desember 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du tenker at de ungdommene som tente på fyrverkeri i en stall egenlig er i mot fyrverkeri? Jeg tenker heller de er navlebeskuende drittubger som ikke eier empati med andre og aldri har opplevd konsekvenser for det de gjør Anonymkode: d31fc...e98 Barn og unge i dag opplever ikke konsekvenser. Anonymkode: abb87...8d6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #5 Skrevet 31. desember 2019 Her jeg bor så har ungdommene gjort det inne på kjøpesenter og inne på kinoen. De fleste er under 16 år, helt sikkert politisk. Er de samme ungdommene som henger i byen og ruser seg. Anonymkode: 857d1...a2e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #6 Skrevet 31. desember 2019 Skulle ønske noen forbipasserende kunne ta tak i disse drittungene og gi de så grisebank at de ikke kan se eller sitte på en uke. Forbanna pakk hele gjengen. Håper de skader seg, mister hender og syn. Anonymkode: fb5a5...b12
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #7 Skrevet 31. desember 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Barn og unge i dag opplever ikke konsekvenser. Anonymkode: abb87...8d6 Jøss, snakk om å skjære alle over én idiotisk kam... 🤦🏻♀️ Anonymkode: 60b57...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå