Gå til innhold

Noen våkne? Jeg klikker snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere meg fra en tid tilbake, som hadde en stor og uregelmessig blødning? Om ikke, så skal jeg fatte meg i korthet.

Begynte plutselig å blø 9 dager før tiden ( skulle hatt mensen rundt 1 desember, men kom 9 dager før). Denne blødningen var veldig stor og varte i 1 dag. 

Når jeg da skulle ha mensen, så begynte eg å blø pittelitt. Hadde sporblødninger i noen dager før jeg plutselig fikk en veldig stor blødning, som varte noen dager. Etter dette hadde jeg sporblødninger frem til 16 desember. Fra 16 desember og til idag har jeg hatt sinnsykt mye slim når eg tørker meg. Sånn at jeg må tørke meg 4-5 ganger før jeg er tørr igjen. Skulle onanere litt isted, og brukte dildo. Når jeg kom, så begynte jeg å blø igjen. Hva søren er det som foregår? 

Har vært hos gynekolog, alt såg fint ut sa hun. Det ble tatt prøver fra underliv, celleprøve og blodprøver. Alt er fint. Blodprøvene (hormonprøvene) er normale. Celleprøven har det ennå ikke kommer svar på. 

De siste mnd er det også blitt mer og mer vondt å bruke dildo. 

Jeg vet jeg ikke skal google, men det har jeg da gjort. Og det lyyyyser kreft lang vei. Hva tenker dere? 

Har dere erfaring med sånt?

Anonymkode: 4cab7...317

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med dette men skjønner at du er skremt!

Er sikker på at det kan være andre ting enn kreft også - men det er selvfølgelig det vi alle er bange for. Begynnende overgangsalder? En eller annen ubalanse i underlivet? Vet dessverre lite om det, men prøven er tatt så du har snart svar. Krysser fingre for deg!

Anonymkode: 38607...c5f

Skrevet

Uff, høres ikke bra ut. Hvor gammel er du? Kan være overgangsalder..?

Anonymkode: 9cad4...f33

Skrevet

Slutt å google!!!!!!!!

Jeg hadde en stoppe lymfeknute i laaang tid. Googlet selvfølgelig kreft og ble vettskremt.

Dro endelig til legen som henviste meg til hals spesialist. Alt så fint ut, var ikke kreft. Puh.

Så slutt å google. Alle symptomer der er kreft. Mister du håret? Kreft. Sliten? Kreft. Forstoppelse? Kreft.

Det kan være flere grunner, la legen finne dette ut. Ta flere prøver. Gå til en annen gynekolog. Men slutt å google!

Anonymkode: ffea9...0ce

Skrevet

Stoooor lymfeknute skulle det stå, ikke stoppe. 

Anonymkode: ffea9...0ce

Skrevet

Hadde også mye slim og blødde re uke i strekk, ingenting galt funnet. Jeg valgte å fjerne livmoren, orket ikke ha det sånn.

Anonymkode: 28ff2...be9

Skrevet

Google er ikke din venn da det kommer til sykdom. Da skulle jeg vært død for lengst med alle mine plager.

Og de har jo testet deg, du har ikke kreft.

Anonymkode: 0f6aa...74e

Skrevet

Jeg er 28 år. Ja jeg vet, men alt så jo fint ut sa gynekologen. Og jeg har alle symptomene. Og nå sitter jeg på nattevakt og googler. Er så spent på celleprøve!!!

Skrevet

Husker ikke deg, men husker meg selv😅 

Har også skrevet lignende innlegg. Jeg hadde det sånn i flere år. Men jeg hadde også mye smerter! Fjernet til slutt livmor.  (Viste seg at jeg hadde adenomyose)

Anonymkode: 9b91c...e3c

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 28 år. Ja jeg vet, men alt så jo fint ut sa gynekologen. Og jeg har alle symptomene. Og nå sitter jeg på nattevakt og googler. Er så spent på celleprøve!!!

Store mengder slim er vel ikke vanlig ved underlivskreft? Vet det finnes slimproduserende tumorer, men det er ekstremt sjeldent og vanligst ved tarmkreft. 

Anonymkode: 0ecfb...9f5

Skrevet
13 hours ago, Anonym bruker said:

Husker dere meg fra en tid tilbake, som hadde en stor og uregelmessig blødning? Om ikke, så skal jeg fatte meg i korthet.

Begynte plutselig å blø 9 dager før tiden ( skulle hatt mensen rundt 1 desember, men kom 9 dager før). Denne blødningen var veldig stor og varte i 1 dag. 

Når jeg da skulle ha mensen, så begynte eg å blø pittelitt. Hadde sporblødninger i noen dager før jeg plutselig fikk en veldig stor blødning, som varte noen dager. Etter dette hadde jeg sporblødninger frem til 16 desember. Fra 16 desember og til idag har jeg hatt sinnsykt mye slim når eg tørker meg. Sånn at jeg må tørke meg 4-5 ganger før jeg er tørr igjen. Skulle onanere litt isted, og brukte dildo. Når jeg kom, så begynte jeg å blø igjen. Hva søren er det som foregår? 

Har vært hos gynekolog, alt såg fint ut sa hun. Det ble tatt prøver fra underliv, celleprøve og blodprøver. Alt er fint. Blodprøvene (hormonprøvene) er normale. Celleprøven har det ennå ikke kommer svar på. 

De siste mnd er det også blitt mer og mer vondt å bruke dildo. 

Jeg vet jeg ikke skal google, men det har jeg da gjort. Og det lyyyyser kreft lang vei. Hva tenker dere? 

Har dere erfaring med sånt?

du er hysterisk, kan være mye annet

Anonymkode: ae28f...018

Skrevet

Ble det også tatt UL? For om du har muskelknute i livmor (livmormyom) så kan det gi store uregelmessige blødninger.

Anonymkode: 3d2c8...341

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ble det også tatt UL? For om du har muskelknute i livmor (livmormyom) så kan det gi store uregelmessige blødninger.

Det kan behandles både medisinsk og kirurgisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...