Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Virker som en del bare tar noe tilfeldig i hyllen. Hva avgjør isåfall hva du velger? Pris? Lukt? Hvordan det er mot håret? Anonymkode: 8dde6...fbb
CherryC Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 Her er det helt tilfeldig . Men viktig med god lukt 😉
Petra Prøvedukke Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Bevisst, med to s-er... Næh... Ikke spesielt bevisst, det viktigste er at håret og huden blir rent. Men betaler ikke ågerpris for verken såpe eller shampo.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 Ja, har klare prioriteringer: Punkt 1: Det MÅ være parfymefritt. Punkt 2: Om jeg opplever dårlig effekt av et merke bytter jeg. Akkurat nå trives jeg med det parfymefri merket fra rema 1000. (Organic?) Anonymkode: b13bf...62e
Himmel og hav Skrevet 31. desember 2019 #5 Skrevet 31. desember 2019 Med tørr hud og tørt hår så er valg av shampo og såpe ganske viktig. Klør meg til blods om jeg bruker vanlig dusjsåpe.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #6 Skrevet 31. desember 2019 Jeg har stort sett bare brukt en type shampo, fordi jeg ikke har funnet noen andre som fungerer like bra, pris og lukt har vært underordnet. Dusjsåper og håndsåper har jeg stort sett brukt fra samme merke, mest pga pris. Men nå er jeg på jakt etter nye produkter etter at jeg har funnet ut at begge produktene er blant verstingene på dyretesting. Anonymkode: 942b6...2ac
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #7 Skrevet 31. desember 2019 Ja, jeg er bevisst på hva jeg velger. Anonymkode: c15fd...ad8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #8 Skrevet 31. desember 2019 Kan jeg få vite hvem dere velger? Interessant å se. selv liker jeg prøve ut forskjellige, for å se om de er oppskrytt eller undervurdert. Eller hcordan håret blir i det hele tatt. melker huden for den saks skyld. Jeg har prøvd en del nå og jeg har slitt med hår som har hatt lett for å bli tørt i tuppene. Jeg tenker også etikken bak produktene nå. jeg kan alltids komme med erfaringer om noen er ute etter. Anonymkode: 8dde6...fbb
Himmel og hav Skrevet 31. desember 2019 #9 Skrevet 31. desember 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg få vite hvem dere velger? Interessant å se. selv liker jeg prøve ut forskjellige, for å se om de er oppskrytt eller undervurdert. Eller hcordan håret blir i det hele tatt. melker huden for den saks skyld. Jeg har prøvd en del nå og jeg har slitt med hår som har hatt lett for å bli tørt i tuppene. Jeg tenker også etikken bak produktene nå. jeg kan alltids komme med erfaringer om noen er ute etter. Anonymkode: 8dde6...fbb Jeg bruker shampo fra Living proof, og til kroppen bruker jeg shea shower cream (såpefri). Det er det som for tiden funker best for meg. Ingen av merkene tester på dyr.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #10 Skrevet 31. desember 2019 Jeg har lenge brukt head and shoulders sjampo. Har slitt med kløe i hodebunn og brukt alle mulige dyre og billige sjampoer og middel på apoteket. H&S er det eneste som funker. Andre råd? Balsam er enten all soft fra Redken eller Define moroccan oil. Dusjskum fra Rituals Anonymkode: ddaad...043
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #11 Skrevet 31. desember 2019 Ja, siste halve året har jeg brukt Defy Damage fra Joico. Håret mitt var farget, slitt og tørt etter sommeren. Også bruker jeg varmebeskyttende spray fra Joico når jeg føner. Kan godt bruke "billigshampo" fra matbutikken i perioder, men da merker jeg håret blir anderledes. Anonymkode: e93fc...495
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #12 Skrevet 31. desember 2019 Er ikke nøye på merket, men bruker de som er svanemerket. Anonymkode: 0300c...20a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #13 Skrevet 31. desember 2019 Er ikkje så nøye på merket, men får veldig fort fett hår om eg brukar feil type, så passar på å kjøpe shampoo som passar håret. Dusjsåpe er verre, får fort veldig tørr hud (og det der er ikkje logisk. Kvifor får eg fett hår når huda er så tørr??) Anonymkode: 41391...5d7
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #14 Skrevet 31. desember 2019 Billigste. First price Anonymkode: a92eb...e67
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #15 Skrevet 31. desember 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg få vite hvem dere velger? Interessant å se. selv liker jeg prøve ut forskjellige, for å se om de er oppskrytt eller undervurdert. Eller hcordan håret blir i det hele tatt. melker huden for den saks skyld. Jeg har prøvd en del nå og jeg har slitt med hår som har hatt lett for å bli tørt i tuppene. Jeg tenker også etikken bak produktene nå. jeg kan alltids komme med erfaringer om noen er ute etter. Anonymkode: 8dde6...fbb Det heter ikke «hvem dere velger». Lær deg grunnleggende grammatikk Anonymkode: 2a409...8d7
Syngensang Skrevet 31. desember 2019 #16 Skrevet 31. desember 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det heter ikke «hvem dere velger». Lær deg grunnleggende grammatikk Anonymkode: 2a409...8d7 Lær deg grunnleggande folkeskikk først. Hi spurde om shampo, ikkje om norske gramatikkreglar.
Bruker3 Skrevet 31. desember 2019 #17 Skrevet 31. desember 2019 Shampo må jeg bruke penger på, fordi hodebunnen går bananas med vanlig sjampo. Bruker nå Vichy mot tørr hodebunn. Håndsåpe må være parfymefri. Jeg er veldig fornøyd med Änglemark fra Coop. Bonuspoeng for at den kommer i stor refillpose også!
Tøystykke Skrevet 31. desember 2019 #18 Skrevet 31. desember 2019 14 minutter siden, Bruker3 skrev: Shampo må jeg bruke penger på, fordi hodebunnen går bananas med vanlig sjampo. Bruker nå Vichy mot tørr hodebunn. Håndsåpe må være parfymefri. Jeg er veldig fornøyd med Änglemark fra Coop. Bonuspoeng for at den kommer i stor refillpose også! Merkelig, vi får tørre, blødende og sprukne hender av Änglamark sin håndsåpe.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #19 Skrevet 31. desember 2019 12 hours ago, Anonym bruker said: Virker som en del bare tar noe tilfeldig i hyllen. Hva avgjør isåfall hva du velger? Pris? Lukt? Hvordan det er mot håret? Anonymkode: 8dde6...fbb nei Anonymkode: 1a62c...201
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #20 Skrevet 31. desember 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: nei Anonymkode: 1a62c...201 Nei til alt? Anonymkode: 942b6...2ac
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #21 Skrevet 31. desember 2019 Just now, Anonym bruker said: Nei til alt? Anonymkode: 942b6...2ac velger de billigste på normal, men de lukter godt eller det vil si det er mye billigere enn vanlig butikk Anonymkode: 1a62c...201
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #22 Skrevet 31. desember 2019 Nei, bruker til og med hotellsåper. First price sin dusjsåpe er god, shampoen har jeg ikke prøvd. Kjøper 400 ml flasker på Rusta eller Europris. Anonymkode: ed616...0ce
tante grusom master of law Skrevet 31. desember 2019 #23 Skrevet 31. desember 2019 Kjøper kun de som ikke er testet på dyr. Har etterhvert kommet mange merker som ikke tester på dyr, så jeg finner alltid noe tilpasset min hud og hår.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #24 Skrevet 31. desember 2019 Bruker bare Body Shop . Fordi produktene ikke er testet på dyr. Against Animal Testing. ☺️ Anonymkode: 805bc...4e2
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #25 Skrevet 31. desember 2019 12 timer siden, Himmel og hav skrev: Jeg bruker shampo fra Living proof, og til kroppen bruker jeg shea shower cream (såpefri). Det er det som for tiden funker best for meg. Ingen av merkene tester på dyr. Hvor kjøper du den såpefrie såpen? Anonymkode: 642ba...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå