Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Ja jeg sliter litt. Er i midten av 30 åra og er lut lei det lange håret. Orker aldri å stritte det, tar for lang tid, og så floker det seg så lett😩 jeg har sett litt på bobfrisyrer, som går til skuldrene, tørr ikke klippe det kortere siden jeg har litt lang hals🙈 er det lurt å i det hele tatt klippe det, vil jeg se eldre ut? Ansiktsformen min er en blanding av oval og firkantet og jeg bruker briller, om det har noe å si:) hva tror dere? Kan jeg kle det? Jeg er ‘obsessed’ med høyden min, vil ikke gjøre noe som kan få meg til å se høyere ut:p Anonymkode: 870ba...df7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 Det viktigste - uansett høyde! - er at du finner en frisyre som ser bra ut til deg. Ikke velg en frisyre i et forsøk på å virke lavere i hvert fall. Finn en god frisør, de er de beste til å veilede deg ved endring av frisyre. Uten å vite hvordan du ser ut er det nesten umulig å si noe, tror jeg. Og du - vær stolt av høyden din! Jeg er 176 høy, hadde ikke hatt noen problemer med fire cm ekstra. Jeg er også veldig glad i å bruke høye hæler. Jeg tar meg innimellom i å føle at jeg ikke er særlig høy, selv om de fleste damer rundt meg jo er lavere. Har bl.a. mange venninner som er mellom 158-164, men jeg tenker aldri på dem som lave eller som meg som høy. Jeg fokuserer på fordelene med høyden, og for å trives med egen kropp og akseptere alt jeg ikke kan endre. Så vær stolt av kroppen og høyden din! Anonymkode: fc17c...cac
CherryC Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 En lob er det du tenker på sikkert? Synes faktisk alle kler det bedre enn veldig langt hår. Ansiktet kommer bedre frem og man ser «nettere» ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå