Gå til innhold

Er dette en såkalt orb? "Gjenferd"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en filmsnutt av min sønn idag og la ut på instagram. Fikk reaksjoner på støvet/skyen nederst på bildet. Tok kun skjermbilde av det nå, men "skyggen" viste seg i takt med videoen. Det var en blank skjerm, filmet like etterpå uten skyggen der. Den skyggen ble mer merkbar på videoen. 

Har opplevd dette i barndommen flere ganger, så for meg er det naturlig. Noen her som kan svare meg? :)

20191230_234638.jpg

Anonymkode: 256c0...656

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dugg på linsen 

Anonymkode: 17b35...5fe

Skrevet

Sitter barna på et rullebånd???

Anonymkode: 17538...4a2

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Men med tilsyn såklart. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det så galt da? Hadde det vært farlig ville de frarådet og ikke minst hengt opp plakat hvor farlig det var. Tenk alle barn/ungdom som gjør dette?!

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja. Men med tilsyn såklart. 

Ah, beklager, men har fisket restene av et barns fingre ut av et sånt rullebånd. Flashback. Vær forsiktig, vær så snill. Små fingre kiler seg fort, og når de kommer til enden Kvernes de. Det går på sekunder, og ingen tenker på å løpe frem til stoppknappen i panikken. 

Anonymkode: 31e80...eb9

Skrevet
4 minutter siden, J_29 skrev:

Er det så galt da? Hadde det vært farlig ville de frarådet og ikke minst hengt opp plakat hvor farlig det var. Tenk alle barn/ungdom som gjør dette?!

Pleier det ikke å være slike skilt da? 

Anonymkode: 70994...756

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ah, beklager, men har fisket restene av et barns fingre ut av et sånt rullebånd. Flashback. Vær forsiktig, vær så snill. Små fingre kiler seg fort, og når de kommer til enden Kvernes de. Det går på sekunder, og ingen tenker på å løpe frem til stoppknappen i panikken. 

Anonymkode: 31e80...eb9

Huff😫 fikk et stort snev av vond følelse nå. Er jo så forsiktig, kanskje litt overforsiktig når det gjelder slike ting. Jeg stod foran og fulgte godt med - mannen vedsuden av, visste han skulle reise seg før stopp nede. Jobber selv i bhg. Fikk litt vondt nå. Han ville sitte, fordi han var sliten . (5år) . 

Takk for tips! Nå gikk det greit. 😇😇

Skrevet

Orbs er forresten forklart med støv og andre naturlige ting. Det farligste på dette rullebåndet var altså der andre har påpekt her...

Anonymkode: a85ec...276

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Orbs er forresten forklart med støv og andre naturlige ting. Det farligste på dette rullebåndet var altså der andre har påpekt her...

Anonymkode: a85ec...276

Hvis det var farlig ville det kanskje skjedd oftere. Dette skulle såklart ikke skjedd, og skal ikke la han sitte der igjen. Vi fulgte med og han reiste seg i god tid før nerdersre rille. Takk for påminnelse til ei ellers så skrekken mor. 

Skrevet

Nei, det er ikke orb. Ser ut som negl eller finger

Anonymkode: 4446b...6e8

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det var farlig ville det kanskje skjedd oftere. Dette skulle såklart ikke skjedd, og skal ikke la han sitte der igjen. Vi fulgte med og han reiste seg i god tid før nerdersre rille. Takk for påminnelse til ei ellers så skrekken mor. 

Jeg har også vært med på å plukke fingre ut av rullebåndet. Nå skjenner jeg på alle barn som leker på rullebåndet/i rulletrapper, og foreldrene deres. Utrolig mange som ikke skjønner hvor farlig det kan være og blir sure. 

Anonymkode: 76905...258

Skrevet
55 minutter siden, J_29 skrev:

Det er da ingen som sitter der??? Det er jo farlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...