Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Vet ikke hvor jeg skal begynne... Sitter alene i stua (igjen!) Fordi jeg har en forferdelig gretten kjæreste. Han har nå forlatt meg forså gå sur opp i sengen kún pga en filleting vi pratet om økonomisk om andre, ikke andre ei gang. Det gikk fra en helt normal koselig stemning til at han plutselig ble sinna. Rister på hodet og "overser" meg. Kvinnfolk var bare helt dumme. Ser ikke på meg.. typisk han når han er sur. Har opplevd han plutselig irritert før også, går opp i seng og er sur helt til jeg nærmest trygler han om å bli blid igjen. Det er nesten psykisk terror for meg. Han er 44 og jeg er 31år. Vi har vært sammen i hele 8år, 2 barn. Kan ikke bare forlate han. Vet noen hva dette kan være? Fortalte han at jeg grein av og til på kveldene pga dette, men han flirte og så en annen vei. Det verste er at jeg veg nok at det finnes andre der ute slm jeg kanskje kan ende opp med, men jeg vil så inderlig være med han - mest for barnas skyld... Hvorfor gjør han dette? (Er lei meg igjen nå, så vær så snill å få greie tilbakemld. ) 😭 Anonymkode: 69b70...708
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Akkurat nå, CherryC skrev: Hvorfor kan du ikke forlate han? Vet ikke om det er meg, han eller noe han psykisk gjør for å prøve å få meg til å bli lei av han? Jeg er ganske sta og vil ikke gi opp. Vil han skal gi opp og si hva han føler. Hørte med tidligere kjæreste av han at han ville aldri dra fra et forhold pga lite medlidenhet fra andre. Sitter litt med dette nå, at han ikke skal "vinne" dette på denne måten. Derfor, i verste fall holder stae jeg på dette til han selv gir opp kampen. Huff, vondt, men sånn er det. Jeg er jo glad i han. Jeg har 3 barn med han, vært med han i 8år. Vil prøve å redde alt bare! Det rare er at jeg er kjempe åpen, han ikke. Jeg gråter, han gråter ikke. Hvem feiler her? Driver han å skuespillesere hele greia? #fortvilt!! Anonymkode: 69b70...708
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 Jeg er i samme båt som deg. Jeg har ingen råd til deg fordi jeg er der selv. Jeg vet ikke hvordan jeg skal prøve å finne igjen tryggheten ... jeg jobber med dette hver dag. Tror du det er noe som plager han ? På jobb ? Økonomisk ? Da det er rolig rundt dere, prøv å spørre han, ikke gå rundt grøten så han ikke rekker Å bli sur, spør rolig og forsiktig og dirkete med et støttende blikk. lykke til og sender deg en god klem og gode tanker. Anonymkode: 8fd75...393
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Les det du skriver i svaret til CherryC, HI. Og så leser du hovedinnlegget ditt igjen. Hva ville du sagt om det var en annen kvinne som skrev dette for å beskrive forholdet sitt? Anonymkode: 67cc9...e1e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 Gå å gi han en klem. Så ordner det seg. Anonymkode: 3f7c3...42a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 Hvorfor ønsker du å lære barna dine at det er greit å leve i et forhold med psykisk terror og manipulering og ødelegging? Bare fordi du skal vise at du skal være mer sta enn ham? Anonymkode: 67cc9...e1e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Gå å gi han en klem. Så ordner det seg. Anonymkode: 3f7c3...42a Sender deg en klem fra meg 😊🙏 Også går du å gir han en klem. Det er lov å reagere forskjellig. Sånn er dessverre vi mennesker. Nyt det fine året vi går inn i. Livet er kort Anonymkode: 3f7c3...42a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor ønsker du å lære barna dine at det er greit å leve i et forhold med psykisk terror og manipulering og ødelegging? Bare fordi du skal vise at du skal være mer sta enn ham? Anonymkode: 67cc9...e1e Rull inn du a. Synes ikke dette er psykisk terror da vet du ikke hva du snakker om. Hun har opplevd han irritert før? Wow velkommen til ekteskapetsverden. Vet ikke hva HI har sagt heller før dette. Men økonomi er et følsomt tema og synes dere burde få hjelp å ta opp slike ting for det er tydelig at dere ikke klarer det alene 🙏♥️ Anonymkode: 3f7c3...42a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #10 Skrevet 30. desember 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sender deg en klem fra meg 😊🙏 Også går du å gir han en klem. Det er lov å reagere forskjellig. Sånn er dessverre vi mennesker. Nyt det fine året vi går inn i. Livet er kort Anonymkode: 3f7c3...42a Litt naiv? Hvorfor skal hun gi en mann som trykker henne ned psykisk en klem? Han fortjener ikke hennes oppmerksom eller noe som helst fra henne. Blir ikke mye nyting av livet for HI om hun fortsetter dette forholdet uten endringer. Anonymkode: 67cc9...e1e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #11 Skrevet 30. desember 2019 Han er slik fordi du lar ham. Han vet at det er han som har kontrollen så lenge du lar deg lure gang på gang, og da tenker jeg på det med at det er deg som trygler om at ting skal bli bra igjen. Det er slik han vil ha det, du er underkuet ham. Du forteller at du gråter, han ler av deg. Det hører ikke hjemme i noen forhold. Hvorfor gidder du? Staheten din jobber mot deg her, bruk den heller til fordel til deg selv, ikke til å forbli et skadelig og håpløst forhold. Håper du ser det selv en dag! Anonymkode: bafaa...f41
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #12 Skrevet 30. desember 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rull inn du a. Synes ikke dette er psykisk terror da vet du ikke hva du snakker om. Hun har opplevd han irritert før? Wow velkommen til ekteskapetsverden. Vet ikke hva HI har sagt heller før dette. Men økonomi er et følsomt tema og synes dere burde få hjelp å ta opp slike ting for det er tydelig at dere ikke klarer det alene 🙏♥️ Anonymkode: 3f7c3...42a Om du lever i et så elendig forhold som det Hi beskriver hun lever i, da synes jeg synd i deg. Det at du velger å leve i et slikt dårlig forhold hvor du blir bevisst nedpsyket av partneren, da synes jeg synd i deg. Anonymkode: 67cc9...e1e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #13 Skrevet 30. desember 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sender deg en klem fra meg 😊🙏 Også går du å gir han en klem. Det er lov å reagere forskjellig. Sånn er dessverre vi mennesker. Nyt det fine året vi går inn i. Livet er kort Anonymkode: 3f7c3...42a For en tåpelig kommentar. Du har jo ikke snøring på at andre kan ha andre utfordringer enn deg. Anonymkode: 97b1e...ffa
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #14 Skrevet 30. desember 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om du lever i et så elendig forhold som det Hi beskriver hun lever i, da synes jeg synd i deg. Det at du velger å leve i et slikt dårlig forhold hvor du blir bevisst nedpsyket av partneren, da synes jeg synd i deg. Anonymkode: 67cc9...e1e På tråden virker det som det går litt begge veier ja 👍 Anonymkode: 3f7c3...42a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #15 Skrevet 30. desember 2019 HI alle på dette forumet vil råde deg til å dumpe han. Sånn fungerer det her inne 👍 Anonymkode: 3f7c3...42a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #16 Skrevet 30. desember 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er i samme båt som deg. Jeg har ingen råd til deg fordi jeg er der selv. Jeg vet ikke hvordan jeg skal prøve å finne igjen tryggheten ... jeg jobber med dette hver dag. Tror du det er noe som plager han ? På jobb ? Økonomisk ? Da det er rolig rundt dere, prøv å spørre han, ikke gå rundt grøten så han ikke rekker Å bli sur, spør rolig og forsiktig og dirkete med et støttende blikk. lykke til og sender deg en god klem og gode tanker. Anonymkode: 8fd75...393 Nettopp det som er problemet, han vil ikke snakke om følelser. Vet menn er dårligere på det enn damer, men altså hallo. Han ser ikke på meg, han overhører meg etter han har sagt sitt. - Forså bare flire og se en annen vei av det jeg sier. Akkurat som jeg er idioten her. Vil bare si "trekkene han har". Takker for omtanke. Dette er ekstremt slitsomt i lengden, spesiellt når han ellers har så gode verdier og er så snill ellers i familie sammenkomster, blid og et hav med energi. Nevnte ei dame før dette, som var sammen med en mann (hun er felles bekjent av oss) - virket nesten som at han ble irritert etter det. Jeg orket ikke å ta det opp for han, eller spørre han om detvar grunnen. Spm er om dette mannen jeg skal leve med? Blir det noen gang bedre? Føler meg som en søppel, uten å egentlig burde det. Takk for alle svar ♡ trengte det akkurat nå. Anonymkode: 69b70...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå