Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Jeg har endelig begynt å trene igjen. Jeg har aldri vært så trøtt. Vil bare sove hele tiden Anonymkode: d4ade...188
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 Det bruker gå over etter de første ukene. Men det er veldig viktig at du ikke begynner å trene for hardt med det samme, for da ender du bare med å bryte deg ned, så begynn forsiktig og bygg deg gradvis opp! Ha litt tålmodighet med det! Jeg fikk energi tidligere av å trene. Så ble jeg syk og fikk bl.a. fatigue, og nå blir jeg bare dårlig av det 😕 Men håper å kunne trene igjen en gang. Gjør det lille jeg greier innimellom, men det er altfor lite. Lykke til videre med treningen Anonymkode: 6f567...d68
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Jeg også. Men gradvis blir jeg mindre trøtt og har mindre vondt i skuldre og nakke. Når jeg kommer dit har jeg mer energi enn når jeg ikke trener. Anonymkode: 78567...880
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 Jeg har trent i årevis og ikke fått et gram mer energi av det. Det er bok ikke treningen som gir energi til meg. Men det å ha noe å gjøre som gir mening hjelper. Trening har aldri gitt mening for meg. Jeg gjør andre ting som gir mening og får mer energi og bedre helse av det. Anonymkode: abe6d...58b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Nei. Jeg har aldri vært så sliten som de periodene jeg har trent. Men så kan det ha noe å gjøre med at det går i hundre og helvete fra kl 6 på morran til klokka er 21 på kvelden. Da er jeg faktisk sliten når jeg først får lagt inn ei økt Anonymkode: de1f5...457
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 Nei. Alle får ikke mer energi av å trene. Folk reagerer forskjellig- men det er veldig vanlig å få energi av å trene, og mange tror at det gjelder alle. Anonymkode: 414d0...5f5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 Ikke tjukke folk. Fikk de mer energi av å trene ville de ha trent mer. Anonymkode: 7a0d3...b1d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 Aldri fått. Blir sliten - og det er det. Anonymkode: 7a588...900
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har endelig begynt å trene igjen. Jeg har aldri vært så trøtt. Vil bare sove hele tiden Anonymkode: d4ade...188 Det kan faktisk være at du har trent litt for mye i en periode og nå opplever effektene av overtrening. Jeg ville tatt det med ro et par uker, altså kuttet ned på treningsmengden ytterligere et par uker for å kjenne om du kommer tilbake til "normaltilstand" igjen. Antakelig trenger kroppen bare litt tid på å komme seg etter en periode med litt for mye trening. Begynn så å bygge opp treningsmengden gradvis igjen. Anonymkode: 46007...d74
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #10 Skrevet 30. desember 2019 Jeg får mye energi av å trene. Dessverre trener jeg sent på kvelden, så jeg sliter med å sovne. Spiller jeg kamp tidligere på dagen varer den ekstra energien ut dagen. Nå trener jo jeg regelmessig og har gjort det i mange år. Anonymkode: af784...6cf
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #11 Skrevet 31. desember 2019 Jeg trener regelmessig og har gjort det i mange år, men har aldri fått mer energi av det. Blir bare gæren og sur hvis jeg ikke får trent. Anonymkode: f07e4...2c3
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #12 Skrevet 31. desember 2019 Du blir sliten av å trene de første ukene, fordi du bruker energi du ikke har, presser kroppen til noe den ikke er vant til. Du får mer energi etterhvert ved at du venner kroppen til en høyere energinivå. Trening er å bryte ned kroppen, slik at den bygger seg opp litt bedre for å tåle belastningen neste gang. Derfor er det også viktig at du presser deg litt mer for hver gang, men ikke for mye j starten. Jeg er alltid dødsliten i starten, men etterhvert som musklene utvikler, kroppen produserer flere blodårer og hjertet blir istand til å pumpe mer merker jeg at jeg også får mer energi Anonymkode: 0cc87...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå