Gå til innhold

Nyttårsaften, hva hadde du gått for her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærste som ble sykemeldt like før jul pga ryggen og bør holde seg i ro. 

Dere er bedt bort på nyttårsfeiring. Det blir alkohol så ingen kan kjøre på natten og taxi er det umulig å få tak i. 

1. 

Tilbudt deg å ha festen hos deg så kjæresten kan være med og lett kunne legge seg for natten? 

2.

Latt kjæresten være hjemme hos seg selv og gått alene på festen? 

Og hva tenker du om alternativ 2?

Anonymkode: 27e72...588

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gått fra kjæresten min på nyttårsaften. Om det var influensa og han ville være alene, så kanskje. Mannen min har tidvis problemer med ryggen, men jeg hadde aldri latt ham sitte hjemme alene pga det!

Skrevet

Hadde nok gått for alternativ 1. 

Jeg liker kjæresten min og vil være sammen med han. 

Anonymkode: 959d2...f73

Gjest KenCreek
Skrevet

Det går jo an å gå for en mellomting da. Dra på festen, men holde seg edru og kjørbar, sånn at dere kan kjøre hjem når ryggen sier stopp. 

Skrevet

Du må jo ikke drikke fordi om det serveres alkohol? Hold deg edru så kan dere gå begge to og du kjører hjem. 

Anonymkode: 1b792...3a5

Skrevet
1 minutt siden, KenCreek skrev:

Det går jo an å gå for en mellomting da. Dra på festen, men holde seg edru og kjørbar, sånn at dere kan kjøre hjem når ryggen sier stopp. 

Dette.☝️ 

Anonymkode: 450ef...3c6

Skrevet

Jeg hadde droppet fest og vært hjemme og hatt det hyggelig med kjæresten min alene. Null stress. 

Men du virker å ha lyst på fest. Snakk med kjæresten din om hva han tenker da? 

Anonymkode: 2b730...f00

Skrevet

Jeg hadde ikke valgt noen av de. Jeg hadde valgt å holde meg edru og kjøre.

Anonymkode: 18541...c53

Skrevet

Hva med alternativ 3: du og kjæresten koser dere ved å feire hjemme sammen. bare dere to?

Anonymkode: e0bfb...c0e

Skrevet

Hadde holdt meg hjemme med kjæresten. Om han har vond rygg er det sikkert best å holde seg hjemme, komfortabelt på sofaen. Hadde kjøpt inn og laget god mat og bare tatt en rolig kveld.

Skrevet (endret)

Jeg hadde spurt kjæresten hva han selv ville, og så ville jeg tilbudt meg å være edru og kjøre hjem fra festen når han ville.

Edit: Jeg ville tilbudt meg å kjøre, hvis han ønsket å dra på den festen.

Endret av Superdolly
Skrevet

Er det du som er kjærest med dårlig rygg og din kjærest har lagt opp til nr. 2?

Jeg hadde holdt meg edru, eller han kunne holdt seg edru selv - alt etter hvem som har mest/minst lyst til å drikke - og så kjørt hjem når den med ryggen trengte å dra hjem. Er jo et poeng hvor langt det er å kjøre også, for å sitte lenge i bil til/fra er vel ikke det beste for en rygg uansett. Jeg er ikke overbegeistret for nyttårsfester i utgangspunktet, de tar ofte vel mye av med altfor mye alkohol, så å ha en slik fest hjemme hadde jeg kviet meg til. Var det folk som drikker normalt så kunne jeg bedt dem hjem. Men jeg hadde vært like fornøyd med å bare være hjemme alene sammen med kjæresten også.

Hva er historien din, Hi?

Anonymkode: b71f0...d43

Skrevet

Jeg ville ikke gått for noen av alternativene.

Hva jeg hadde valgt hadde kommet an på hvor klein kjæresten var... Begge alternativene hadde betydd null alkohol til meg.

1. Om han orker hadde vi reist på festen en tur, spist og vært der en stund også hadde jeg kjørt hjem når han ikke klarte mer.

2. Om han ikke er klar for fest hadde jeg blitt hjemme sammen med han, vi to, stille og rolig hjemme. Noe god mat og kos.

Noe sier meg at du er kjæresten med vondt rygg og han har valgt å dra på fest uten deg? Menn tenker ofte litt annerledes enn oss kvinner, så du må enten formidle hva du tenker eller la han reise. 

Anonymkode: 06d55...fa0

Skrevet

Uansett hvem som har vondt i ryggen, ville det kun vært to alternativer her, og hadde jeg hatt vond rygg og kjæresten hadde valgt noe annet, hadde jeg sterkt vurdert forholdet. 

1. Man sørger for å være kjørbar sånn at man kjører hjem fra festen. 

2. Vi blir hjemme begge to og koser oss med nyttårsfeiring der. 

Skrevet

Jeg hadde blitt hjemme og feiret med han. Eventuelt hadde begge dratt på festen, men «det blir jo ikke alkohol» - man bare bestemmer seg for å ikke drikke. Uansett alder, men jeg mistenker at du er veldig ung. 

Anonymkode: 0c133...811

Skrevet

Hvis han synes det er greit og være alene på nyttårsaften, så hadde jeg tatt nr 2

Anonymkode: d06ac...d2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...