Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Dere som jobber der. Hvor mange ansatte er det på de forskjellige skiftene og hvor mange sykepleiere? Anonymkode: 05ccc...9ea
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 2 på 8 demente. Av og til tre på tidligvakt. Bare sykepleier på avdelinga når jeg er på vakt, men de har sykepleiere i et slags bakvaktssystem å ringe til ellers. Anonymkode: 9852d...678
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Hvor lang er et tau liksom? Bemanningen varierer fra sykehjem til sykehjem, og fra avdeling til avdeling. Det samme med antall sykepleiere. Det finnes ingen bemanningsnorm i helsevesenet slik som f.eks i barnehagene, så spørsmålet ditt er vanskelig å besvare. Hvis du kommer med flere opplysninger, eks hvilken pasientgrupper, hvor mange pasienter etc kan jeg svare ut fra egne erfaringer. Samtidig vet jeg at det ikke kommer til å være representativt for andre sykehjem med samme pasientgrupper og antall. Anonymkode: 878be...50a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: 2 på 8 demente. Av og til tre på tidligvakt. Bare sykepleier på avdelinga når jeg er på vakt, men de har sykepleiere i et slags bakvaktssystem å ringe til ellers. Anonymkode: 9852d...678 Akkurat samme her 😊 Anonymkode: a6df3...96a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: 2 på 8 demente. Av og til tre på tidligvakt. Bare sykepleier på avdelinga når jeg er på vakt, men de har sykepleiere i et slags bakvaktssystem å ringe til ellers. Anonymkode: 9852d...678 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat samme her 😊 Anonymkode: a6df3...96a Takk for svar 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor lang er et tau liksom? Bemanningen varierer fra sykehjem til sykehjem, og fra avdeling til avdeling. Det samme med antall sykepleiere. Det finnes ingen bemanningsnorm i helsevesenet slik som f.eks i barnehagene, så spørsmålet ditt er vanskelig å besvare. Hvis du kommer med flere opplysninger, eks hvilken pasientgrupper, hvor mange pasienter etc kan jeg svare ut fra egne erfaringer. Samtidig vet jeg at det ikke kommer til å være representativt for andre sykehjem med samme pasientgrupper og antall. Anonymkode: 878be...50a Jeg spør jo hvordan bemanningen er der du har oversikt, jeg forventer ikke at du skal snakke på vegne av hele Norges sykehjemsinstitusjoner. Men det tror jeg egentlig du skjønte. Blir litt irrelevant å dra inn hvor langt et tau er.. Anonymkode: 05ccc...9ea
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat samme her 😊 Anonymkode: a6df3...96a Ikke det samme her. Hos oss er det 2 pleiere på 6 pasienter med demens. Anonymkode: 878be...50a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for svar Jeg spør jo hvordan bemanningen er der du har oversikt, jeg forventer ikke at du skal snakke på vegne av hele Norges sykehjemsinstitusjoner. Men det tror jeg egentlig du skjønte. Blir litt irrelevant å dra inn hvor langt et tau er.. Anonymkode: 05ccc...9ea Da burde du ha spurt : hvorhvor mange pleiere er det på de forskjellige skiftene på DITT sykehjem. Da hadde jeg nok skjønt det! Men her skal du får svar på hvordan det er hos oss: Avd 1 og 2: 3 på dag og 3 på sein (spesialavdeling for personer med demens,8 stk) Avd 3: 2 på dag og 2 på sein (spesialavdeling for personer med demens, 6 stk) Avd 4: 3 på dag og 2 på sein (somatisk langtidsavdeling, 12 stk) Avd 5: 3 på dag og 2 på sein (somatisk langtidsavdeling, 9 stk) Avd 6: 4 på dag og 3 på sein (somatisk avdeling for kortere opphold, rehab, avlastning etc, 12 stk) Var dette spesifikt nok for deg frk nebbete? Anonymkode: 878be...50a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar Jeg spør jo hvordan bemanningen er der du har oversikt, jeg forventer ikke at du skal snakke på vegne av hele Norges sykehjemsinstitusjoner. Men det tror jeg egentlig du skjønte. Blir litt irrelevant å dra inn hvor langt et tau er.. Anonymkode: 05ccc...9ea Oj da. Ditt tau er litt...kort? Anonymkode: 82614...7d3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 For å gi deg et generelt, men dessverre sant svar: i all hovedsak er det for få ansatte i sykehjem. Anonymkode: ab022...872
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #10 Skrevet 30. desember 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da burde du ha spurt : hvorhvor mange pleiere er det på de forskjellige skiftene på DITT sykehjem. Da hadde jeg nok skjønt det! Men her skal du får svar på hvordan det er hos oss: Avd 1 og 2: 3 på dag og 3 på sein (spesialavdeling for personer med demens,8 stk) Avd 3: 2 på dag og 2 på sein (spesialavdeling for personer med demens, 6 stk) Avd 4: 3 på dag og 2 på sein (somatisk langtidsavdeling, 12 stk) Avd 5: 3 på dag og 2 på sein (somatisk langtidsavdeling, 9 stk) Avd 6: 4 på dag og 3 på sein (somatisk avdeling for kortere opphold, rehab, avlastning etc, 12 stk) Var dette spesifikt nok for deg frk nebbete? Anonymkode: 878be...50a 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oj da. Ditt tau er litt...kort? Anonymkode: 82614...7d3 Jøss! Anonymkode: c6780...a19
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #11 Skrevet 30. desember 2019 2 på 10 demente på dagtid /kveldstid, ingen sykepleiere på,vakt, hjelpepleier på dispensasjon derimot. På natt er det 1 person. Og det er galskap Anonymkode: 746ac...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå