Gå til innhold

Pinnekjøtt på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det innafor?

Anonymkode: 6b1f3...f0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig. Her spiser stort sett alle pinnekjøtt på nyttårsaften

Anonymkode: f1ffd...491

Skrevet

Innfor hva?

Man kan da servere det man vil, om det er pinnekjøtt eller taco. 

Vi skal ha pinnekjøtt. 

Anonymkode: 311e1...3d2

Skrevet

Alltid pinnekjøtt julaften og nyttårsaften her :)

Anonymkode: 0044d...fa6

Skrevet

Spiser vanligvis pinnekjøtt både julaften og nyttårsaften. Blir det i år i alle fall! 🙂 

Anonymkode: 39538...212

Skrevet

Det kommer jo an på de som du skal servere til. For meg er pinnekjøtt aldri innafor, det kan ikke engang kalles mat... så å servere det på høytidsdager blir bare rart...

Anonymkode: 32fe1...e9f

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer jo an på de som du skal servere til. For meg er pinnekjøtt aldri innafor, det kan ikke engang kalles mat... så å servere det på høytidsdager blir bare rart...

For et dustete svar! Pinnekjøtt er festmat, og særlig i jula. Pinnekjøtt er veldig godt og svært vanlig å spise både julaften og nyttårsaften. 

Anonymkode: c8074...a33

Skrevet

Spis akkurat det du har lyst på! Pinnekjøtt, grandis eller pølser i lompe f.eks. Skjønner ikke alle disse spm om hva som er rett eller galt ang mat til nyttår. Kan vi ikke bare senke skuldrene og spise det vi vil?

Anonymkode: fa8b4...dd9

Skrevet

Spis det dere liker. Synes folk styrer mye for nyttårsaften 

Anonymkode: deea6...394

Skrevet

Alltid pinnekjøtt på nyttårsaften her

Anonymkode: 87274...704

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

For et dustete svar! Pinnekjøtt er festmat, og særlig i jula. Pinnekjøtt er veldig godt og svært vanlig å spise både julaften og nyttårsaften. 

Min mening er vel ikke mer dustete enn andres? Noen liker det, andre ikke. Jeg sa jo bare at hun må tenke på hva de som skal spise liker? Pinnekjøtt lukter forjævlig, og smaker dritt. 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min mening er vel ikke mer dustete enn andres? Noen liker det, andre ikke. Jeg sa jo bare at hun må tenke på hva de som skal spise liker? Pinnekjøtt lukter forjævlig, og smaker dritt. 

Opplegget er at man ikke omtaler helt alminnelig mat på den måten, du påstår jo til og med at det ikke kan kalles mat. Derav dust. 

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Opplegget er at man ikke omtaler helt alminnelig mat på den måten, du påstår jo til og med at det ikke kan kalles mat. Derav dust. 

For noen er ikke pinnekjøtt helt alminnelig mat. For noen er det festmat. HI spurte om det er innafor..... E9f svarte utfra sitt ståsted. Trenger ikke å kalle det et dustete svar av den grunn. 

Anonymkode: dd2e4...d91

Skrevet

Både ribbe og pinnekjøtt er fra begynnelsen fattigmannskost. Salt sau og dårligt og fett grisekjøtt. Ikke noe jeg serverer eller spiser mer enn nødvendig. Mao kun til jul. 

Anonymkode: d1183...b59

Skrevet

Innafor? 
liker dere pinnekjøtt? Liker eventuelle gjester pinnekjøtt? Da er det bare å kjøre på. Samme som om det hadde vært biff, hamburger eller Grandiosa.

Anonymkode: 9274d...ffa

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Både ribbe og pinnekjøtt er fra begynnelsen fattigmannskost. Salt sau og dårligt og fett grisekjøtt. Ikke noe jeg serverer eller spiser mer enn nødvendig. Mao kun til jul. 

Anonymkode: d1183...b59

Dere spiser fugl!

Anonymkode: bec67...39a

Skrevet

Ja sef,  leste om noen som spiste grøt på julaften, og sparte julemiddagen til 25.des. 

Vi spiser alltid Roastbeef på  nyttårsaften. 

Anonymkode: 77f14...90f

Skrevet

Jeg er vokst opp med pinnekjøtt både på julaften og nyttårsaften. Etter at jeg ble sammen med mannen har det blitt kalkun på nyttårsaften i stedet.

Anonymkode: c7db0...106

Skrevet

Spis hva dere vil. Vi bruker å ha kalkun. Noen ganger lammelår. I år blir det stek 🙂

Anonymkode: 3d4b3...e10

Skrevet

Her har vi ofte hatt pinnekjøtt på nyttårsaften er ikke noe galt i det :) I år skulle vi ha kalkunfilet men de var utsolgt så i år blir det ribbe istedenfor.

Anonymkode: 8dc7f...ddf

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

...er det innafor?

Anonymkode: 6b1f3...f0d

Hvorfor skulle det ikke være det?

Anonymkode: c8788...d7e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere spiser fugl!

Sier hvem?

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sier hvem?

kan du ikke din historie?

Skrevet

da hadde jeg blitt skuffet dessverre

Anonymkode: 09b25...49e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...