Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 For tredje jul på rad har broren min invitert mamma og pappa, søsteren min og mannen, pluss foreldrene til mannen hennes på middag ute og underholdning etterpå. De skryter av hvor fint dette kommer til å bli, hvor god mat dette stedet har, og hvor fin underholdningen kommer til å bli. Er det smålig av meg å lure på hvorfor ingen vurderer å invitere mannen min og meg? Ville ikke det vært naturlig å ta med oss også når vi er de eneste som blir utelatt? Anonymkode: d7958...3d3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Siden søsteren din og mannen blir invitert så hadde nok jeg også stusset på hvorfor ikke. Anonymkode: 2d458...960
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Har du spurt om å få bli med? Har alle like grei økonomi? Anonymkode: 8d20f...fbc
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Jeg hadde nok prøvd å spørre litt forsiktig hva som var greia. Veldig merkelig å invitere hele resten av slekta også sitte og glede seg mens du hører på, vel vitende om at du ikke er invitert... Anonymkode: fc831...373
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 Det hadde jeg også blitt såret over. Anonymkode: 8390e...df1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 Jeg ville spurt, jeg, rett ut og gjerne når resten av familien var der også. "Per, hvorfor er jeg og Kristian de eneste du aldri inviterer til disse turene ut i julen? Er det noen spesiell grunn til det, ønsker dere ikke å ha oss med?" Anonymkode: 29aa1...5a4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 Det ville jeg nok ha spurt om. Det hadde jeg følt veldig urettferdig om det var meg. Du kunne fått sagt det i en eller annen setting der alle er samlet også å sagt "så bra at dere koser dere på disse turene/samlingene hører at dere har det hyggelig, vi føler det dessverre litt vondt å være de som blir stengt ute så kanskje det kan prate om hvor hyggelig det er når ikke vi er tilstede" (tror det hadde svidd litt) Stiller ikke søsteren din eller foreldrene dine spørsmål ved hvorfor dere ikke er invitert? Anonymkode: baaca...d1d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #8 Skrevet 29. desember 2019 Du får si : " Neste år vil vi gjerne bli med også 😊" Jeg hadde tenkt at det blir veldig mange bare. Anonymkode: bb73f...9ad
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #9 Skrevet 29. desember 2019 Det er veldig spesielt. Anonymkode: 9f250...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå