Gå til innhold

Kan noen sette opp dette regnestykket?


Anbefalte innlegg

Skrevet

0,667:2.3=  ?

Anonymkode: 7afe5...d8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager men er ute etter utregningen. Ikke svaret....

Anonymkode: 7afe5...d8e

Skrevet

0.667 delt på 2,3 er lik 0,29 ?

Anonymkode: d7da2...912

Skrevet

Nei en utregning er å vise hvordan man regner ut et helt stykke. Ikke hvordan man deler på kalkulatoren🙈

Anonymkode: 7afe5...d8e

Skrevet

Mener du noe slikt som dette?

20191229_132958.thumb.jpg.ae4a58094ee80f993575c60aa6933019.jpg

Skrevet

Tuuuusen takk ❤❤❤

Anonymkode: 7afe5...d8e

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei en utregning er å vise hvordan man regner ut et helt stykke. Ikke hvordan man deler på kalkulatoren🙈

Anonymkode: 7afe5...d8e

Finnes det folk som ikke har kalkulator altså? 😜 

Takk og lov at jeg har, for jeg er ikke noe mattegeni 

Anonymkode: d7da2...912

Skrevet

Tro det eller ei men dette er en tentamenoppgave for 8 klassinger🙈🙈🙈

Anonymkode: 7afe5...d8e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tro det eller ei men dette er en tentamenoppgave for 8 klassinger🙈🙈🙈

Anonymkode: 7afe5...d8e

Det er jo greit at de har noen oppgaver i helt grunnleggende mattematikk også. En tentamen skal gi dem som kjemper for å få en toer oppgaver også, ikke bare oppgaver som skille ut dem som skal ha fem eller seks.

Anonymkode: c4925...983

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tro det eller ei men dette er en tentamenoppgave for 8 klassinger🙈🙈🙈

Anonymkode: 7afe5...d8e

Har man ikke kalkulator på tentamen? Jeg er riktignok 86 modell, men jeg ble sendt hjem fra tentamen da jeg ikke hadde kalkualtor med meg!

Anonymkode: 1ae30...cc6

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har man ikke kalkulator på tentamen? Jeg er riktignok 86 modell, men jeg ble sendt hjem fra tentamen da jeg ikke hadde kalkualtor med meg!

Anonymkode: 1ae30...cc6

De har en del med kalkulator og en del uten.

Anonymkode: c4925...983

Skrevet

Denne var uten kalkulator ja. Føler meg nesten mislykka som mamma da jeg ikke fikk til denne selv..

Anonymkode: 7afe5...d8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...