Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 0,667:2.3= ? Anonymkode: 7afe5...d8e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Beklager men er ute etter utregningen. Ikke svaret.... Anonymkode: 7afe5...d8e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 0.667 delt på 2,3 er lik 0,29 ? Anonymkode: d7da2...912
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 Nei en utregning er å vise hvordan man regner ut et helt stykke. Ikke hvordan man deler på kalkulatoren🙈 Anonymkode: 7afe5...d8e
Musemor med tre søte små Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 Mener du noe slikt som dette?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 Tuuuusen takk ❤❤❤ Anonymkode: 7afe5...d8e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #8 Skrevet 29. desember 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei en utregning er å vise hvordan man regner ut et helt stykke. Ikke hvordan man deler på kalkulatoren🙈 Anonymkode: 7afe5...d8e Finnes det folk som ikke har kalkulator altså? 😜 Takk og lov at jeg har, for jeg er ikke noe mattegeni Anonymkode: d7da2...912
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #9 Skrevet 29. desember 2019 Tro det eller ei men dette er en tentamenoppgave for 8 klassinger🙈🙈🙈 Anonymkode: 7afe5...d8e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #10 Skrevet 29. desember 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tro det eller ei men dette er en tentamenoppgave for 8 klassinger🙈🙈🙈 Anonymkode: 7afe5...d8e Det er jo greit at de har noen oppgaver i helt grunnleggende mattematikk også. En tentamen skal gi dem som kjemper for å få en toer oppgaver også, ikke bare oppgaver som skille ut dem som skal ha fem eller seks. Anonymkode: c4925...983
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tro det eller ei men dette er en tentamenoppgave for 8 klassinger🙈🙈🙈 Anonymkode: 7afe5...d8e Har man ikke kalkulator på tentamen? Jeg er riktignok 86 modell, men jeg ble sendt hjem fra tentamen da jeg ikke hadde kalkualtor med meg! Anonymkode: 1ae30...cc6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har man ikke kalkulator på tentamen? Jeg er riktignok 86 modell, men jeg ble sendt hjem fra tentamen da jeg ikke hadde kalkualtor med meg! Anonymkode: 1ae30...cc6 De har en del med kalkulator og en del uten. Anonymkode: c4925...983
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Skrevet 29. desember 2019 Denne var uten kalkulator ja. Føler meg nesten mislykka som mamma da jeg ikke fikk til denne selv.. Anonymkode: 7afe5...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå