Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 har noen 1. bruker mobil og data mindre mens barnet er våknet 2. barnet får kun sitte en time på en av sine , enten ipad, nettbrett eller nintendo switch ( sklir alltid ut når det er ferier og helger,men nå skal vi få det til ) 3. ta bedre vare på kroppen, være mer ute, være mer i aktivitet, sunnere mat, kutte brusen helt ut, ikke sukker, når det ikke er jul eller bursdager ( men ikke overdrive, slik jeg føler jeg har gjort denne jula ) 4. være mer med venner uten mobil 5. være til stede, ikke være opptatt med alt annet hvis man for eksempel er ute, har besøk og slike ting Anonymkode: dd943...d37
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Sukkerstopp Trening og bevegelse i hverdagen Få med datteren min på en mer aktiv hverdag Anonymkode: eb044...a96
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Kose meg og leve akkurat som jeg vil uten å tenke på hva andre måtte mene om det. Samme som de siste 20 årene. Har klart å holde det hver gang! Anonymkode: 93c51...f4a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 11 minutes ago, Anonym bruker said: Sukkerstopp Trening og bevegelse i hverdagen Få med datteren min på en mer aktiv hverdag Anonymkode: eb044...a96 høres bra ut Anonymkode: dd943...d37
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 8 minutes ago, Anonym bruker said: Kose meg og leve akkurat som jeg vil uten å tenke på hva andre måtte mene om det. Samme som de siste 20 årene. Har klart å holde det hver gang! Anonymkode: 93c51...f4a 😳 Anonymkode: dd943...d37
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 Ikke ofre helse og familie for jobben, slik jeg har vært tvunget til de to siste årene. Og så håper jeg at mannen min gir meg sjansen til å bevise dette, så kanskje han ikke går fra meg. Anonymkode: 3d55c...eca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå