Gå til innhold

90 days fiance

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett disse seriene? Ser nå 90 days fiance - the other way, der amerikanere som har truffet utlendinger ofrer alt og flytter utenlands for å gifte seg, uten egentlig å kjenne personen. Ei på 60 flytter til India for å gifte seg med en på 29, en flytter til slummen i Ecuador osv. 

jeg lurer op hvor blåøyde folk egentlig kan være. De drar fra familie, selger alt de eier osv. Noen drar med seg små barn til ganske semre land. 

Anonymkode: 3a87e...a3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, elsker seriene🙌

Anonymkode: 1800f...039

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jepp, elsker seriene🙌

Anonymkode: 1800f...039

Ja jeg også. Men blir oppgitt på disse blåøyde folkene sine vegne. 😲

Skrevet

Det reven amerikanere på sitt beste det der. Men vi har det her å thai damer med gubber og tyrkiske unge menn med despo 50 åringer 

Anonymkode: 8e7b3...954

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det reven amerikanere på sitt beste det der. Men vi har det her å thai damer med gubber og tyrkiske unge menn med despo 50 åringer 

Anonymkode: 8e7b3...954

Ja ja, absolutt. Dette er ikke typisk amerikanere. Tror faktisk dette er helt vanlige mennesker, som blir helt blendet. Er fascinert av Paul og Karine som har vært med lenge. De er ikke helt gode noen av dem. 

Skrevet

Utrolig fascinerende serie å følge med på 😆

Skrevet

Altså her skjer det mye mer enn man for sett i serien. Anbefaler deg å følge både podcast og insta. Jeg er helt hekta 🤣 elsker det! Forresten hadde ingen små barn som flyttet til utlandet. Det er mye morsomt som skjer! 

Anonymkode: 34b53...186

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså her skjer det mye mer enn man for sett i serien. Anbefaler deg å følge både podcast og insta. Jeg er helt hekta 🤣 elsker det! Forresten hadde ingen små barn som flyttet til utlandet. Det er mye morsomt som skjer! 

Anonymkode: 34b53...186

Ok, har ikke kommet så langt i serien enda. Men hun som er gravid med en koreaner har barn på 3 år, og vurderer å flytte til Korea. Og hun som drar til sør-Afrika for å gifte seg og evt flytte dit, har med seg en sønn. 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen som har sett disse seriene? Ser nå 90 days fiance - the other way, der amerikanere som har truffet utlendinger ofrer alt og flytter utenlands for å gifte seg, uten egentlig å kjenne personen. Ei på 60 flytter til India for å gifte seg med en på 29, en flytter til slummen i Ecuador osv. 

jeg lurer op hvor blåøyde folk egentlig kan være. De drar fra familie, selger alt de eier osv. Noen drar med seg små barn til ganske semre land. 

Ligger denne på D-play også? 🙌🏻

Anonymkode: 2af6b...a3d

Skrevet

ja, er noe av det sykeste og tristeste jeg har sett, så ser ikke lengre, for en oppførsel 😮

Anonymkode: c64ef...7c2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

ja, er noe av det sykeste og tristeste jeg har sett, så ser ikke lengre, for en oppførsel 😮

For en oppførsel? Mener du alle eller noen av parene?

Anonymkode: b95df...078

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

For en oppførsel? Mener du alle eller noen av parene?

Anonymkode: b95df...078

mange av de

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok, har ikke kommet så langt i serien enda. Men hun som er gravid med en koreaner har barn på 3 år, og vurderer å flytte til Korea. Og hun som drar til sør-Afrika for å gifte seg og evt flytte dit, har med seg en sønn. 

Det har jo kommet lengre på tv enn det

Anonymkode: bf05a...917

Skrevet

Hahaha, trodde jeg den eneste som så på dette! 

Blir også helt hekta, og kan ikke fatte og begripe at man tar med seg barn til fremmede og utsatte land. Hun i sør-afrika som får beskjed om at de snapper opp barn hele tiden, og sønnen hennes kan aldri leke eller sykle ute på gaten uten at hun er der. Greit at hun er forelsket altså, men helt seriøst????

Og hun som skal gifte seg med han fra Korea... ta med seg datteren og en liten nyfødt gutt ned dit, og leve under fattigdommen de lever under der. 

En ting er de "gamle" damene som reiser bra sine voksne barn, men å ta med seg småbarn til disse områdene?!?!?

Lenge leve egoismen!

Anonymkode: 9963d...167

Skrevet

Men så dere sesongen med Darcey og Jessie??? 😂🤯😂🤯

Skrevet

De er crazy hele gjengen. Har fulgt med på det så lenge det har gått på tlc. En venninne av meg som også ser på det, trodde at det var avtalt spill og at alle hadde et manus. Hun nekter å tro at folkene  så naive 😂

Anonymkode: 95c41...6c0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De er crazy hele gjengen. Har fulgt med på det så lenge det har gått på tlc. En venninne av meg som også ser på det, trodde at det var avtalt spill og at alle hadde et manus. Hun nekter å tro at folkene  så naive 😂

Anonymkode: 95c41...6c0

Jeg tror noe er manus, men tatt ut i fra virkeligheten og gjort litt mer dramatisk. Men når jeg ser sorgen til barna der mødrene reiser utenlands, eller sorgen til familien som står å ser på all galskapen, tenker jeg at dette er faktisk ekte. Men jeg tror nok at de som står bak dette ordner noe både den ene og den andre veien for å skape lott ekstra drama.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det har jo kommet lengre på tv enn det

Anonymkode: bf05a...917

Ja men jeg ser det som ligger på dplay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...