Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Blir man da kjedelig? Når man heller vil være hjemme enn å gå på byn, krølle seg opp i sofaen med en bok heller enn dra på hyttetur, strikke og se serier i stedet for å gå på kino. Når man ikke liker shopping, byliv og action, action hele tiden, men koser seg hjemme med rolige aktiviteter. Jeg har ikke reist og sett hele verden, men har jo vært på ferier. Derimot er jeg belest og har både lang og høy utdanning, noe som gjør meg ganske kunnskapsrik. Jeg er spesielt interessert i kultur, historie, kunst og religion og kan masse om dette, og med mastergrad i litteratur har jeg også lest mye forskjellig. Jeg følger med på det som skjer i verden, og jeg liker godt å være på middager, små fester eller gå ut og spise med gode venner. Hva er kjedelig i dine øyne? Er jeg kjedelig for deg? Anonymkode: 95d5e...fe1
tante grusom master of law Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Jeg er lik som deg og har samme interesser. Jeg er mye heller hjemme enn å fly rundt på forskjellige ting. Men jeg setter også pris på å omgås andre, så vi er endel på middager, og inviterer folk til oss.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Jeg er sånn også 😁 Er ute av og til med venninner, men skulle helst ha vært hjemme Anonymkode: 4abdd...cb1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 4 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Jeg er lik som deg og har samme interesser. Jeg er mye heller hjemme enn å fly rundt på forskjellige ting. Men jeg setter også pris på å omgås andre, så vi er endel på middager, og inviterer folk til oss. Ja, som jeg skriver mot slutten så liker jeg meg også på rolige middager osv. Og i dag skal jeg til og med på kino, må jo få med meg siste Star Wars-filmen 😂 HI Anonymkode: 95d5e...fe1
Pobie Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 Det er ikke kjedelig for meg, jeg liker best å være hjemme og drive med rolige aktiviteter. Mannen er lik meg og synes heller ikke det er kjedelig. Bryr meg ikke om at enkelte synes det blir for kjedelig. Det er ikke én gruppe mennesker med bestemte interesser som sitter på fasiten for hva som er interessant eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 Jeg er akkurat som deg. Min eks syntes jeg var kjedelig. Mente jeg burde dra ut når jeg hadde fri osv. Men jeg ville heller nyte en bok eller film hjemme i sofaen. Jeg er nok en litt introvert type. Anonymkode: c86d7...13e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 Jeg synes «enkle» mennesker som gjør masse ting som idrett, reise rundt, hoppe fra fjell med fallskjerm, dra på en haug festivaler osv. Som i mange øyne regnes som spennende ofte er ekstremt kjedelige. Vil også heller sitte hjemme eller med en venn/venninne/mannen min og snakke om og reflektere over interessante ting. Synes det er mye mer interessant. Jeg har mastergrad, er doktorgradsstipendiat og har lest og leser mye (ikke mye skjønnlitteratur da, men mye faglitteratur). Koser meg heller hjemme med Dagsnytt 18 eller en god dokumentar enn jeg drar ut på kvelden Anonymkode: 92859...1dd
tante grusom master of law Skrevet 29. desember 2019 #8 Skrevet 29. desember 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, som jeg skriver mot slutten så liker jeg meg også på rolige middager osv. Og i dag skal jeg til og med på kino, må jo få med meg siste Star Wars-filmen 😂 HI Anonymkode: 95d5e...fe1 Har lyst til å se den ja! Men venter muligens til den kommer på dvd😂😂
Lagerfrakk Skrevet 29. desember 2019 #9 Skrevet 29. desember 2019 Nei, i mine øynene er du heller interessant.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #10 Skrevet 29. desember 2019 Nei, jeg synes du høres interessant ut. Kan jeg spørre hva du jobber med? Jeg har også utdannelse innenfor litteratur og historie, men jobber med noe helt annet. Skulle gjerne hatt en jobb innenfor faget, men ønsker ikke å undervise. Anonymkode: 9cfe7...607
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 Hvis du er så glad i å være hjemme og gjøre "ingenting" at du sjelden er sammen med andre og ikke engasjerer deg verken i politikk, organisasjoner eller andre mennesker synes jeg du er kjedelig. Det hjelper ikke om du har kunskaper og meninge hvid du ikke bruker dem. At du ikke fester mye, drar på shoppingturer til London eller hopper fra fjell betyr ikke mye. Det gjør deg ikke spessielt interessant å være sammen med i seg selv. Anonymkode: 54b62...66e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 Nei, du er ikke kjedelig! Jeg er også rolig, trives godt i mitt eget selskap. Koser meg veldig når jeg bare kan være hjemme, slappe av, se på tv, brodere osv. Men jeg kan også være sosial av og til, og jeg liker å shoppe. 😉 Anonymkode: f3f2b...0fa
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Skrevet 29. desember 2019 Jeg er som deg, og ja jeg er kjedelig. Jeg er 45. Har sett mer av verden enn de fleste. Jeg har klatret i fjell, padlet, drukket te med beduiner. Jeg liker naturopplevelser mer enn fest. Jeg har også festet mye da, nyttårsaften i New York, diverse festivaler i inn og utland, karneval i Rio. Jeg fester ikke mer, eller det vil si, festen skal være for en grunn (bryllup) eller veldig bra for at jeg tar frem gåbortbukser og dansesko. Jeg lever godt med å være kjedelig, jeg vet jeg er det men jeg har et nydelig liv. Jeg er ikke kjedelig som person men alt må ikke være action for å være bra. Anonymkode: 7e05e...873
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 Du er ikke kjedelig iallefall😊👍🏻 Jeg har et yrke hvor jeg omgåes masse forskjellige folk 6 dager i uka.Den fritida jeg da har bruker jeg medt mulig hjemme med mann og barn.Går selvfølgelig ut noen ganger med venner, men det er ikke ofte. Jeg er veldig utadvent, men trenger helt ro noen ganger, det blir for mye folk hele tiden.Jeg må noen ganger «mote meg opp» til engang å gå på matbutikken pga det er så mye folk(gjerne som jeg kjenner via min jobb også som jeg «må» prate med». kos deg med boka du, man trenger å ta seg litt igjen💗 Anonymkode: c1c1a...259
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #15 Skrevet 29. desember 2019 Om en person er kjedelig eller interessant avhenger da av helt andre ting enn hvor mye de er hjemme/hvor mye de er ute. Kjedelige mennesker er de som snakker om kjedelige ting, de som ikke utvikler seg, de som aldri tilbyr en ny tanke eller ett nytt perspektiv. De presenterer ferdigtygde meninger som de har overtatt fra andre og aldri har giddet å analysere selv. Snakker de om klær, interiør, biler og shopping: bye - bye. Livet er for kort... Man kan godt være rolig og sitte mye hjemme, og likevel være en interessant person. Min beste venn er ufør og er mest hjemme, men har likevel tatt tak i lokalpolitikken og klarer å engasjere mennesker samme hvor han kommer. Og er han for dårlig til å møte folk ute, så møter han dem på SoMe, og engasjerer stort også der. Har aldri oppfattet ham som kjedelig. Hans tanker og perspektiver er alltid friske, ofte blir jeg «vekket» av hans friske syn på ting. Anonymkode: 94e9d...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå