Gå til innhold

Reise fra Oslo s med tog fredag 3 jan.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men, jeg skal ta trikken kl 12 fra Rikshospitalet til Oslo s fredag 3 januar.

Jeg er ikke vant til Oslo. Må jeg påberegnes forsinkelser eller noe pga begravelsen til ari i Oslo domkirke kl 13. Bare tenker at det blir vanvittig med mennesker.... men selv om trikk går forbi så er ikke det problem?? 

Anonymkode: 3903a...06e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville lagt inn rom for forsinkelser uansett. Ikke pga. begravelsen men fordi trikkene kan være forsinket av andre årsaker. Det er generelt ofte stappfullt av folk i Oslo sentrum.

Anonymkode: b7015...0e6

Skrevet

Toget fra Oslo s går kl 14. Så om vi drar fra Rikshospitalet etter lunch, ca 12  så tenker jeg vi må få det til? Til tross for begravelse osv.....?

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Toget fra Oslo s går kl 14. Så om vi drar fra Rikshospitalet etter lunch, ca 12  så tenker jeg vi må få det til? Til tross for begravelse osv.....?

Jaaa, med god margin! Da er du på Oslo s før 13, med mindre strømstans eller noe slikt. 

Anonymkode: b7015...0e6

Skrevet

Du har også en annen mulighet, Hi, og jeg tror jeg ville valgt det siden du ikke vet hvordan begravelsen kan komme til å påvirke trafikken i sentrum før/under/etter begravelsen.

Om du tar trikken to stopp fra Rikshospitalet, ned til stoppestedet som heter Forskningsparken, så kan du gå av der. Da er det en kiosk der med en trapp på hver side. Gå opp trappen til høyre for kiosken (om du står med ansiktet mot kiosken). Derfra kan du ta T-banen i retning sentrum til Jernbanetorget. Da unngår du trafikken i sentrum helt, og det tar også kortere tid enn det trikken tar.

Anonymkode: 8d3dc...506

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du har også en annen mulighet, Hi, og jeg tror jeg ville valgt det siden du ikke vet hvordan begravelsen kan komme til å påvirke trafikken i sentrum før/under/etter begravelsen.

Om du tar trikken to stopp fra Rikshospitalet, ned til stoppestedet som heter Forskningsparken, så kan du gå av der. Da er det en kiosk der med en trapp på hver side. Gå opp trappen til høyre for kiosken (om du står med ansiktet mot kiosken). Derfra kan du ta T-banen i retning sentrum til Jernbanetorget. Da unngår du trafikken i sentrum helt, og det tar også kortere tid enn det trikken tar.

Anonymkode: 8d3dc...506

Oi, det var kanskje en idé ja.... tusen takk for tips 😀

Skrevet

Jeg tviler på at det blir noe problem, det går jo trikker hele tiden fra riksen til sentrum, er det 17 og 18 de heter tro (de tar litt forskjellig retning etter jernbanetorget). 

Jeg har ofte vært på riksen med datteren min, og trikkene går virkelig hele tiden, har aldri ventet mer enn 5 min på en ny trikk.

Anonymkode: b0513...4de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...