Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Litt teit tråd men... Tenker på selve lengden på håret, og hvor langt ut mot rumpa og lysken det gror? Selv har jeg utrolig mye og langt, men heldig for meg har jeg en kjæreste som liker hår, men han har aldri vært borti en som har så mye som meg sier han, men han liker det bare. Dette er spørsmål til dere som har full behåring, ikke til dere som barberer, dere trenger ikke svare. Anonymkode: 931fe...e32
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Sikker på at han liker det?😅 Anonymkode: f0f9e...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Tar bort alt, men har utrolig langt og mye og hele veien bak og forbi når ikke jeg gjør det. Anonymkode: 734f7...ce9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sikker på at han liker det?😅 Anonymkode: f0f9e...1ae For et tullete svar. Anonymkode: e16b8...ddc
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sikker på at han liker det?😅 Anonymkode: f0f9e...1ae Klart jeg gjør? Lyst til å svare på det jeg lurer på?😊 Anonymkode: 931fe...e32
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 Det gror opp over magen og ut over lårene og helt bak om jeg ikke gjør noe. Ganske langt men litt spredt, ikke så tett. Ser helt håpløst ut. Bruker å ta alt som gror utover men lar resten stå. Anonymkode: da3cc...d24
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 Jeg har ikke så mye hår, tror jeg. Men vanskelig å vite, siden jeg ikke har studert andre enn meg selv. Jeg har hårvekst «innenfor trusa», på ytre kjønnslepper og venusberg. To-tre hårstrå opp mot navlen, som jeg napper av og til. Ingenting på lår. Litt hår bakover, inni rumpesprekken, men ikke noe på selve rumpa. Men kjønnshår henger vel sammen med hårvekst generelt. Jeg har lite og lyst hår på legger og under armene også. Barberer en gang i uka midt på sommeren, og knapt månedlig resten av året. Anonymkode: 97323...fd9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #8 Skrevet 28. desember 2019 Jeg har lite hår som ikke vokser seg spesielt langt. Ikke blir det krøllete heller. Alt holder seg innenfor trusekanten uten hjelp, og vokser bakover rundt rumpehullet. Anonymkode: 3d497...84f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #9 Skrevet 28. desember 2019 Aner ikke... Har barbert meg, alt unntatt 3mm i front, siden jeg var 13år 😅 Anonymkode: 0107d...7b0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #10 Skrevet 28. desember 2019 Altså, jeg shaver stort sett, men jeg vet jo likevel hvor mye hår jeg har. Det skjer jo innimellom at jeg lar det gro. Jeg har en beskjeden trekant, Max 2-3 cm opp fra sprekken og alt håret innenfor trusekanten. Blir Max en cm langt. Ingenting nedover lysken eller noe. Og bakover er det kun litt inni selve rompa. On jeg ikke hadde «orden» fra før, så hadde jeg laget litt orden. Greit nok at mange menn liker at man er behåret, men altså, de fleste ville nok foretrukket litt ryddighet der nede. Vill vekst byr nok de fleste imot. Selv om de nok aldri ville sagt det så ærlig til fruen. Anonymkode: c4f56...f8b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 ingenting Anonymkode: 93258...bc7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 Som ei annen her fjerner jeg håret, men jeg vet jo likevel hvor mye det er om jeg ikke fjerner det Jeg får hår som er ca én cm, ikke veldig tett egentlig, men ganske tykke hår (fikk beskjed av ei som vokset meg på salong at jeg bare trodde jeg hadde mye fordi de var tykke/strie). Det holder seg derimot IKKE innenfor trusekanten hos meg! Der hvor man ser forfra på trusa er det merkelig ikke så mye utenfor kanten, men i lysken/mellom lyst og rompeballer er det en del. Har også bakover hele/opp i rumpesprekken, men ikke på selve rompa. Anonymkode: 4eaee...4db
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Skrevet 29. desember 2019 Aner ikke. Jeg kom til 12.849 hårstrå en gang, men så kom jeg ut av telling. Anonymkode: 4d917...cd5
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 Jeg har ikke så mange hårstrå, altså ikke som en husfred liksom... Mer som en litt pistrete dott med lav... 😂 hårstråene er ganske lange, da. Jeg syns det er vakkert med masse hår både hos damer og menn, men skjønner at man er ukomfortabel med at det vokser nedover på innsiden av lårene og opp mot navlen. Mitt hår holder seg godt innenfor trusekanten og har ikke hår bakover. Anonymkode: d763b...aa4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #15 Skrevet 29. desember 2019 Jeg har M Y E hår overalt. Det er langt,svart og holder seg aldeles ikke innenfor trusekanten når det er ufrisert. Det er såvidt det holder seg innenfor bermudashortsen! ALLE VEIER!! Anonymkode: 5c416...5fc
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #16 Skrevet 30. desember 2019 På 28.12.2019 den 22.36, Anonym bruker skrev: Aner ikke... Har barbert meg, alt unntatt 3mm i front, siden jeg var 13år 😅 Anonymkode: 0107d...7b0 Nå fikk jeg helt vondt inne i meg. En liten trettenåring som barberer seg i skrittet? Hvorfor i all verden? Anonymkode: db86d...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå