Gå til innhold

Merkelig eks samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en eks (jeg som gjorde det slutt) . Vi skiltes som venner, så ikke noe bråk og ikke barn involvert heller. Jeg har han som venn på fb, men vi omgåes ikke tiø vanlig og er ikke i samme vennegjeng.

Det er noen år siden det ble slutt men i det  siste halvåret, så har han prøvd å fiske om jeg er i et nytt forhold eller ikke. Jeg dater, men er ikke i et forhold, men dette er informasjon han ikke får, så for han er jeg singel. 

Samtidig  begynte det å renne inn mld på innboksen, han lurer på om han kan komme en tur på besøk, eller om vi kan gå en tur eller på kino-som venner.

Jeg har sagt at det kan vi jo gjøre. Så inviterer han seg selv på besøk, vi finner en dag som passer begge og noen dager før det skal skje, så får jeg melding om at han er så veldig opptatt, så han får ikke tid til å komme likevel. Ikke at det gjør noe, men nå har det skjedd sikkert 10 -20 ganger og jeg føler at han driver en slags lek, eller om det bare har klikket helt for han.

Jeg vil ikke inn igjen i et forhold med han, så det er ikke noe sårede følelser for min del, jeg synest bare at det er merkelig oppførsel og skjønner ikke helt hva det går i. Spør jeg han på messenger, lar han bare vær å svare. Så kommer det nye meldinger og nye spørsmål om besøk. Vi er ikke tenåringer, selv om det kan høres sånn ut, men godt voksen begge to. 

Har flere ekser, ingen har oppført seg sånn, så det ligger vel ikke til normalen å holde på sånn heller ?

Anonymkode: fcad4...92e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare sluttet å svare, eller sagt at jeg dessverre er opptatt om dagen. 

Anonymkode: 4d9e6...814

Skrevet

Har vært inne på begge tankene , både la vær å svare og si nei. Har også vurdert å bare slette han fra sosiale media. En ting er sikkert, han skal ikke på besøk her, synest han har dradd dette tullet eller hva det nå er , litt for langt.

Skrevet

Her er det jo du som ser ut som idiot. I hans verden så er du tilgjengelig når han ønsker det. 

Si at du dater. Si at du ikke vil møtes. 

Anonymkode: 12cd9...379

Skrevet

Herlighet for en fjott! Han bruker deg for å pleie sitt eget ego. Han føler han har sjans på deg igjen, men han bruker deg bare for å føle seg mer attraktiv selv. Dropp dusten!

Jeg ville sagt til ham neste gang han tar kontakt at du ikke vil ha mer kontakt med ham, og så slettet ham fra sosiale medier.

Anonymkode: 7089e...fce

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det jo du som ser ut som idiot. I hans verden så er du tilgjengelig når han ønsker det. 

Si at du dater. Si at du ikke vil møtes. 

Anonymkode: 12cd9...379

Du har helt rett, så det bare litt for sent.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så inviterer han seg selv på besøk, vi finner en dag som passer begge og noen dager før det skal skje, så får jeg melding om at han er så veldig opptatt, så han får ikke tid til å komme likevel. Ikke at det gjør noe, men nå har det skjedd sikkert 10 -20 ganger og jeg føler at han driver en slags lek, eller om det bare har klikket helt for han

Her tenker jeg at du skal slutte å si jatakk til hans forslag. Si neitakk, og gi ham som begrunnelse at han uansett alltid avlyser.

Anonymkode: 3a182...a78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...