Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Det har jeg alltid vært, men merker at det er mer vondt nå som jeg er eldre. Jeg ble spurt for et par måneder siden om å være på en slags festival. Dessverre kunne jeg ikke og vedkommende som spurte var så lei seg. Fikk vite etterpå at hun hadde spurt alle de andre først, men ingen kunne så da spurte hun meg. Også er det hun jeg anså som min beste venn. Da hun mistet en av sine nærmeste stilte jeg opp døgnet rundt for henne. Jeg tok med barna på aktiviteter, passet hunden i over en uke, stod på trappa klokken 4 om morgenen selvom jeg skulle på Jobb osv. Hun har ofte spurt om jeg skal bli med på ting, men det er da etter hun har spurt andre. Passer aldri om jeg spør om vi skal finne på noe. Dette var bare to eksempler. Det er mange fler. Jeg synes det er vondt at jeg ikke har noen nære venner og alltid er den de ber med seg fordi andre ikke kan og de ikke gidder å gjøre ting alene. Anonymkode: 9ea5a...a8f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Hva byr du selv inn i forholdet, da? Å være selvutslettende gjør deg ikke til en interessant samtalepartner eller jevnbyrdig kamerat. Anonymkode: 5fb06...71c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Er du helt sikker på at du ble spurt helt til slutt? Hvis man har fått negativ tankegang på slik så vil man alltid finne noe som bekrefter det. Men det er ikke alltid det stemmer. Jeg er glad i alle mine venner. Men ingenting får meg mer til å trekke meg vekk enn de som begynner å følge med, holde regnskap og snuse opp hva, hvem og hvor for deretter bli lei seg og fornærmet. Jeg ønsker at mine venner tåler å ikke bli spurt, alltid skal være med. Jeg velger slett ikke alltid den jeg liker best. Men kanskje en som trenger litt støtte eller bare for å ha litt forandring. Anonymkode: 9f1ad...619
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 Jeg sier jo ingenting til dem da. Og sutrer ikke til dem. Har fått vite det fra andre. F. Eks. det første eksempelet jeg skrev så var jeg sammen ei annen venninne og sa at xx spurte om jeg ville være med. Da sa hun at hun hadde spurt fire andre først. Og jeg tåler jo å ikke bli spurt, men synes det er litt sårt at jeg alltid er den som blir spurt til sist. Er litt som da man skulle bli valgt til lag i gymen på skolen og man alltid stod igjen til sist Anonymkode: 9ea5a...a8f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 Slutt å vær på tilbudssiden i alle fall. De ser åpenbart ikke likt på deg som du gjør på dem. Slutt å la deg utnytte. Anonymkode: 831fa...59c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 Finn deg nye venner. Var i samme situasjon selv, i tillegg tok de kun kontakt når det var noe jeg skulle utføre for de. Trengte jeg tjenester igjen, så svarte de meg aldri på henvendelsene. En ny verden åpnet seg for meg, da jeg kuttet kontakten med de som behandlet meg som de gjorde, nå har jeg funnet nye voksne venner. Anonymkode: 3ad43...065
Nyttårs barn Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 Altså, du kan kanskje være en som regnes med selv om du spørres sent om ting. Noen mennesker er alltid der det skjer og snakker mye med andre og er slik litt "i sentrum av begivenhetene" Om du føler at du tas for gitt så ville jeg ikke oppsøkt de menneskene så mye, vent og la dem ta initiativet og forsøk å skape deg nye arenaer og nye venner.. Det er vondt å føle seg som reserve, men jeg er sikker på at du har mange gode kvaliteter som venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå