Gå til innhold

Litt rar kommentar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og 2 venninner var invitert hjem til ro annen venninne i går. Jeg kjenner vertinnen minst, da jeg nettopp har flyttet tilbake hit, og de andre har kjent henne i 10 år. 

Vi kom og vi laget wok samnen og spiste. Etterpå ryddet vi inn i oppvaskmaskin. Så satt vi oss å  drakk litt vin, ikke jeg, pga jeg er gravid. Vertinnen fant fram noen bilder og album som vi kikket i. Vi har noen felles kjente, så det var morro å se bilder fra før i tiden..

Rundt kl 1 skulle vi dra. Vi ryddet bort vin glass og cola boksen min og vi satt dem på kjøkken. De 2 andre gikk ut for å ta en røyk før vi kjørte. Jeg ble stående i gangen for å ha på meg sko, da vertinnen kom å sa: så dere overlater oppryddingen til meg ja?  Jeg ble helt paff og kikket inn på stua. På bordet stod det 2 skåler med potetgull og chillinøtter og noen bilder og album. 

Før jeg fikk rotet fram ett svar kom de andre inn og vi dro. 

Var ikke dette en merkelig kommentar?

Jeg inviterer til fest eller selskap jeg også, men klager ikke at jeg må rydde litt etterpå 

Anonymkode: 2f663...3b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var bare rart. Men hun er kanskje sånn...

Anonymkode: 6678c...e69

Skrevet

Sært ja. 

Anonymkode: c75f5...b6a

Skrevet

Sikkert bare et dårlig forsøk på humor.

Anonymkode: bbfec...fa0

Skrevet

Det er en helt standard spøk som det ikke ligger noe vondt i. Standard svar er noe sånt som "Ja, heldige oss."

Anonymkode: d4852...978

Skrevet

Hun mente sikkert å spøke. Hvis hun leser her inne kjenner hun seg i alle fall igjen, snakk om å gjengi uvesentlige detaljer.

Anonymkode: 62f79...fd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...