Gå til innhold

Handle julegaver på nyttårssalg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år må vi virkelig bli flinkere til å spre julegaver utover hele året for øknonomien sin del 😂

Anonymkode: 7f223...079

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør deg. Handler julegaver og bursdagsgaver hele året jeg. Litt forsiktig med klær til barn da. De vokser så fort.

Anonymkode: 3e9c4...fd8

Skrevet

Jeg handler julegaver hele året. Jeg vet stort sett hva folk liker og handler når jeg kommer over noe som er midt i blinken. Sjelden jeg har igjen mer enn et par gaver når desember kommer.

Skrevet

Ja det er lurt👍

Anonymkode: 616b9...a84

Skrevet

Handler gaver hele året jeg også😊 

Kari Traa å div andre merkeklær kommer ofte på salg på etterjulsvinteren samt ullsett til barn. Populære gaver som folk gjerne vil ha.

Handler heller da enn å betale fullpris ++før jul. Dessuten så slipper jeg stresset før jul å kan kose meg mer med det jeg vil👍

Skrevet

Men har ikke dette forandret seg veldig? Det aller meste er jo på salg før jul også hvis man er opp rett tid, feks black friday..

Anonymkode: 55d5e...a32

Skrevet

Mine to svigerinner handler alltid på januarsalget til neste jul. Dette er forsåvidt greit om man treffer med gavene, men fryktelig kjedelig å få noe som ikke kan byttes om det ikke passer eller faller i smak🙈

Ene året fikk tre av barna gaver som de enten hadde vokst i fra eller hadde fra før. Prøvde å bytte, men fikk ikke bytta uten byttelapp. Enden på visa ble jo at barna egentlig ikke fikk noen ting. 

Så barna fikk nye gaver av oss så ikke de skulle bli lidende, mens de opprinnelig de fikk ligger fortsatt her ubrukt et år etter🤔

Anonymkode: b076c...bb3

Skrevet
På 28.12.2019 den 10.42, Anonym bruker skrev:

Men har ikke dette forandret seg veldig? Det aller meste er jo på salg før jul også hvis man er opp rett tid, feks black friday..

Anonymkode: 55d5e...a32

Mitt inntrykk er at januarsalget er langt bedre. Da får du jo flotte ullsett og dunjakker nedsatt med 60% osv. På black friday har jeg ikke sett like generøse rabatter. 

Anonymkode: b804b...46e

Skrevet

Bare meg som er blakk i januar da? 🙈😅

Anonymkode: 04d3c...947

Skrevet

Jeg handler på black Friday. Men nå har jeg tenåringer, så de ønsker mest elektronikk, så da har jeg ofte fått veldig bra tilbud. Ellers har jeg kun 1 barn å handle til utenom, men det ønsker seg leker, og hva slags leker endrer seg fra måned til måned. Så der handler jeg gave gjerne 2 uker før jul, så barnet får noe det ønsker seg, og det kan byttes, hvis flere kjøper det samme.

Anonymkode: 2d1b1...0eb

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mine to svigerinner handler alltid på januarsalget til neste jul. Dette er forsåvidt greit om man treffer med gavene, men fryktelig kjedelig å få noe som ikke kan byttes om det ikke passer eller faller i smak🙈

Ene året fikk tre av barna gaver som de enten hadde vokst i fra eller hadde fra før. Prøvde å bytte, men fikk ikke bytta uten byttelapp. Enden på visa ble jo at barna egentlig ikke fikk noen ting. 

Så barna fikk nye gaver av oss så ikke de skulle bli lidende, mens de opprinnelig de fikk ligger fortsatt her ubrukt et år etter🤔

Anonymkode: b076c...bb3

Enig. Kjedelig å ikke få bytta julegaver. Skal man kjøpe julegaver i januar, bør man være sikker på at det enten kan byttes eller at mottakeren virkelig vil ha tingen...

Anonymkode: 920f3...e67

Skrevet

Kjøper gave hele året, men ikke randome ting kun fordi de er på salg. Kjøper gave som passer til mottakeren

Anonymkode: 3ea88...dce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...