Gå til innhold

Synlige blodårer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ekstremt synlige blodårer på brystet i tenårene. Så mye at venner bemerket det. Men det er borte for mange år siden?

men på hendene har det blitt mer. 
synes det er så stygt :( hva feiler det oss med synlige blodårer? 

Anonymkode: 77a0a...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feiler? Ingenting? Det blir jo som å spørre hva som feiler oss med brunt hår...

Anonymkode: 76607...622

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ekstremt synlige blodårer på brystet i tenårene. Så mye at venner bemerket det. Men det er borte for mange år siden?

Jeg har også ekstremt synlige årer over alt, på brystet og halsen er de forsvunnet, men på armene og hendene er de fortsatt godt synlig.

Husker jeg fikk slengbemerkninger som ung, da jeg gikk i kortermet topp, fikk da høre at jeg kunne ikke gå sånn med de stygge årene på armene mine.

Folk rundt meg har synest det er stygt og de har bemerket det, men jeg kan ikke gjøre så veldig mye med det, det er slik jeg og alle andre med samme problem ,  er skapt.

Anonymkode: 3d45d...178

Skrevet

Tenker du på gjennomskinn eller at de er synlig utenpå huden i form?

Anonymkode: 9e440...bb1

Skrevet

Herlighet - deg igjen....

Begynn å gjøre noe for andre og slutt å henge deg opp i helt naturlige ting ved din egen kropp!

Anonymkode: cbadb...f10

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også ekstremt synlige årer over alt, på brystet og halsen er de forsvunnet, men på armene og hendene er de fortsatt godt synlig.

Husker jeg fikk slengbemerkninger som ung, da jeg gikk i kortermet topp, fikk da høre at jeg kunne ikke gå sånn med de stygge årene på armene mine.

Folk rundt meg har synest det er stygt og de har bemerket det, men jeg kan ikke gjøre så veldig mye med det, det er slik jeg og alle andre med samme problem ,  er skapt.

Anonymkode: 3d45d...178

Men det er stygt. Vi er så mye eklere enn de med fylden tykk fin hud.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er stygt. Vi er så mye eklere enn de med fylden tykk fin hud.

Hahahaha!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣  Du er rett og slett steingal. Jeg har synlige blodårer overalt. Til og med i ansiktet. Veldig synlige. Ingen bryr seg. 

Anonymkode: f5570...5ce

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er så sexy, tuller ikke. Sexy ned blodårer på pupper, overarmer og hender. 

Anonymkode: 76d9d...f32

Skrevet

Aldri tenkt på det som ekkelt. Jeg har veldig synlige blodårer pga jeg har svært lavt kroppsfett samt godt trent. Og det er en veldig stor fordel med store blodårene når man skal ta blodprøver 😂

Anonymkode: 0eb83...03d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...