Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #1 Skrevet 27. desember 2019 Jeg har datet en mann nå i noen få mnd. Vi ble enige av fra starten av å ta det sakte, da jeg har et lite barn som har hatt en veldig tøff periode etter bruddet med barnefar (snart 2 år siden). Vi har litt kjørevei mellom oss og ses ca 1 dag i uken, da med overnatting. Dette har fungert veldig godt. Han sier at han har fått følelser for meg og jeg har åpenbart blitt veldig glad i han, men irriterer meg over at han ikke viser noe behov for å se meg oftere enn en dag i uken. De ukene jeg ikke har barnet mitt tar jeg ofte initiativ til å ses oftere, men det virker som at det holder for han å bare ses den ene gangen i uken... ønsker jo en progresjon i forholdet selv om vi tar det slow, og det har vi også snakket om. Hva tenker dere? Er jeg får som reagerer? Skal jeg ta det opp? Anonymkode: a0370...ab8
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #2 Skrevet 27. desember 2019 Om jeg forstår deg rett så var det du, med bl.a. begrunnelse i barnet ditt, ba om at dere måtte ta det sakte. Da mener jeg det også er du som må ta initiativ til å endre det, om du mener det er tid for det. Jeg synes det merkeligste her er at du ikke bare har snakket med ham om dette allerede siden du har ønsket å endre det. Anonymkode: 140e1...b08
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #3 Skrevet 27. desember 2019 Snakk med han om det. Anonymkode: 6b423...dd4
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Skrevet 27. desember 2019 Enig med deg HI. Hadde følt det samme. Anonymkode: 410b4...178
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 Jeg synes det virker som om han ikke bryr seg om deg. Hadde han brydd seg om deg hadde han jo prøvd å treffe deg oftere. Anonymkode: 96609...e1f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det virker som om han ikke bryr seg om deg. Hadde han brydd seg om deg hadde han jo prøvd å treffe deg oftere. Anonymkode: 96609...e1f Eller kanskje han nettopp prøver å respektere HI ved ikke å rushe ting. Da de møttes var 2 år «kort tid» for barnet hennes. Men nå er «noen få måneder» plutselig blitt lang tid for henne selv... forstå det den som kan! Anonymkode: bda89...b1f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 Har han du dater barn da? Og tar du initiativ og foreslår å treffes, eller kommer du bare med vage hint? Anonymkode: 90309...481
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #8 Skrevet 28. desember 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Eller kanskje han nettopp prøver å respektere HI ved ikke å rushe ting. Da de møttes var 2 år «kort tid» for barnet hennes. Men nå er «noen få måneder» plutselig blitt lang tid for henne selv... forstå det den som kan! Anonymkode: bda89...b1f For 2 år siden ja! Men det er lenge siden. Nå vil hun jo treffes oftere, når hun ikke har barn. Hun tar jo initiativ til å treffes oftere, da er det bare rart at han ikke gjør det samme. Han forstår jo at hun vil treffes oftere. Hvis han hadde ville treffe henne oftere så hadde han gjort det også. Anonymkode: 96609...e1f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #9 Skrevet 28. desember 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Eller kanskje han nettopp prøver å respektere HI ved ikke å rushe ting. Da de møttes var 2 år «kort tid» for barnet hennes. Men nå er «noen få måneder» plutselig blitt lang tid for henne selv... forstå det den som kan! Anonymkode: bda89...b1f Dette tenkte jeg også. «Noen få måneder» betyr sikkert maks 8 uker. Gir ingen mening å skulle plutselig få det travelt. Man kjenner hverandre knapt etter så kort tid. Anonymkode: c75b9...d68
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #10 Skrevet 28. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: For 2 år siden ja! Men det er lenge siden. Nå vil hun jo treffes oftere, når hun ikke har barn. Hun tar jo initiativ til å treffes oftere, da er det bare rart at han ikke gjør det samme. Han forstår jo at hun vil treffes oftere. Hvis han hadde ville treffe henne oftere så hadde han gjort det også. Anonymkode: 96609...e1f Les nå hovedinnlegget da... 🙄 De kjente hverandre ikke for 2 år siden. Det er 2 år siden HI brøt med eksen, og det er dette bruddet som gjør at hun (fortsatt) ville ta det rolig da hun møtte den nye fyren. Men nå har de datet noen få måneder. Og da er det plutselig ikke viktig å ta det rolig mer? Skal tro hva for noe banebrytende som er skjedd med barnet på de månedene, siden det nå er ok å gå fortere i det nye forholdet? Anonymkode: bda89...b1f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #11 Skrevet 28. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Les nå hovedinnlegget da... 🙄 De kjente hverandre ikke for 2 år siden. Det er 2 år siden HI brøt med eksen, og det er dette bruddet som gjør at hun (fortsatt) ville ta det rolig da hun møtte den nye fyren. Men nå har de datet noen få måneder. Og da er det plutselig ikke viktig å ta det rolig mer? Skal tro hva for noe banebrytende som er skjedd med barnet på de månedene, siden det nå er ok å gå fortere i det nye forholdet? Anonymkode: bda89...b1f Hadde han ville treffes mer så hadde han gått inn for det. Han har ikke de følelsene bare. Han høres ikke ut som en HVM. Anonymkode: 96609...e1f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #12 Skrevet 28. desember 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde han ville treffes mer så hadde han gått inn for det. Han har ikke de følelsene bare. Han høres ikke ut som en HVM. Anonymkode: 96609...e1f Hadde HUN vært interessert, ville hun ikke ha brukt barnet som påskudd for å ta det rolig... Anonymkode: bda89...b1f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #13 Skrevet 28. desember 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde han ville treffes mer så hadde han gått inn for det. Han har ikke de følelsene bare. Han høres ikke ut som en HVM. Anonymkode: 96609...e1f Det her er grunnen til at jeg ikke dater mer. «Hvis du bare vil nok, så får du det til». «Du er ikke interessert nok om du ikke finner tid». Jeg trenger å puste også. Anonymkode: 8b50e...89b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #14 Skrevet 28. desember 2019 Her må nok du selv ta initiativ til å være mer sammen. Tipper han viser forståelse for ønsket ditt om å ta det rolig. Kanskje han er redd for å pushe på og da støte deg fra seg. Det beste er å snakke om sånt, før en antar det ene og det andre. Anonymkode: 02d53...ca3
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #15 Skrevet 28. desember 2019 Hvorfor sier du ikke bare til han- jeg vet jeg sa vi skulle ta det litt rolig i begynnelsen pga mitt barn, men jeg har fått sterke følelser for deg og ønsker å treffes mer enn en gang i uken. Kan vi får det til... Anonymkode: 91cc6...9a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå