Gå til innhold

Middagstips til i morgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så matlei etter all den mektige julematen, så nå Er jeg ute etter tips til enkel mat som jeg kan lage til middag i morgen. Da tenker jeg ikke på koldtbord og slike ting, eller rester etter julemiddagen,men vanlig enkel middag.

Anonymkode: 5a141...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttsuppe? Der kan du bruke rester fra julen, men må ikke ;)

En eller annen grønnsakssuppe med f.eks. korianderstekt kylling eller kalkunbiter til.

En stor salat, bakt potet eller potetstappe og grillet eller ovnsbakt fisk.

 

Anonymkode: 27527...fbc

Skrevet

Kyllingsalat, pastasalat med baguetter, Laks med mango og avokado, Pitabrød med salat og kylling, Hjemmelaget pizza, Stekt ris, Lasagne, Taco 😉

Anonymkode: 4b66d...4ec

Skrevet

For å være helt ærlig, jeg har mest lyst til å faste i morgen

Anonymkode: 4c340...340

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For å være helt ærlig, jeg har mest lyst til å faste i morgen

Anonymkode: 4c340...340

Jeg også for å være ærlig!

Anonymkode: 5a141...187

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg også for å være ærlig!

Anonymkode: 5a141...187

Så hvorfor ikke gjøre det.
Jeg kommer mest sannsynlig til å gjøre det, men et lite unntak, middag, da kommer jeg til å spise litt for ungenes sin del

Anonymkode: 4c340...340

Skrevet

Jeg lager små butterdeigsputer fylt med biter av (frossen) laksefilet og (ferdigkjøpt) pesto. Steker dem i ovnen og servere med (muligvis ferdigkjøpt) salat og ris. Enkelt, lett og godt etter julen. 

Anonymkode: 472eb...9d3

Skrevet

Bak rundstykker og lag en salat, evt noe eggerøre. Lag en pai. Kok juletorsk. Tenn grillen og lag noe magert der, kyllingfilet kanskje. Fiskesuppe. 

Anonymkode: df750...200

Skrevet

Pizza😉

Anonymkode: d29a7...1aa

Skrevet

Pasta med laks og pesto, kyllingsalat, linsegryte, green curry med torsk. 

Skrevet

Vi tok trøndersodd i går. Det smakte skikkelig!

Anonymkode: 4971a...cef

Skrevet

Noe med fisk. Lett og sunt. 

Anonymkode: b967f...c80

Skrevet

Nå skal det smake med ovnsbakt torsk med linsesalat 🙏🏻

Anonymkode: 376eb...a57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...