Gå til innhold

Bruker dere vinterdress på 2.klassingene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller går det i todelt?

Anonymkode: 28e10...c1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3. klassingen har dress, 5. klassingen hadde dress i fjor, men ikke i år...

Anonymkode: f63fc...db8

Skrevet

Min bruker todelt, men det er fordi det fungerer best i slalombakken. Ingen annen grunn.

Skrevet

Mine har hatt begge deler i den alderen. 

Anonymkode: 8ffc6...d32

Skrevet

Min andreklassing bruker dress, etter eget valg. 

Anonymkode: eea41...193

Skrevet
1 time siden, tante grusom master of law skrev:

Min bruker todelt, men det er fordi det fungerer best i slalombakken. Ingen annen grunn.

Mener du det? Min har todelt i bakken. Lettere mtp. do, ta av jakke når vi spiser og snølås i buksa med plass til slalomstøvler. 
Men heldress går fort på skolen og sikrer at det ikke kommer snø på ryggen osv. når de aker. 

Anonymkode: 57a83...3b2

Skrevet

Hun hadde todelt i 1. og 2.klasse. I tredje var hun lei av snø innimellom, være mellombar og at det tok tid i garderoben. Gikk tilbake i 3.klasse til dress og bruker det fortsatt. Går i 5.klasse nå 

Anonymkode: 35883...579

Skrevet

Begge deler

Anonymkode: cc9e5...3c7

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mener du det? Min har todelt i bakken. Lettere mtp. do, ta av jakke når vi spiser og snølås i buksa med plass til slalomstøvler. 
Men heldress går fort på skolen og sikrer at det ikke kommer snø på ryggen osv. når de aker. 

Er vi ikke enige da?

Skrevet
42 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Er vi ikke enige da?

Jo 🤦🏼‍♀️ Det gikk litt fort fort. Beklager. Vi er veldig enig!

Skrevet

Han fikk selv velge, og villa ha dress fordi han syntes det går fortere i friminuttene. 

Anonymkode: 21ebd...4ff

Skrevet

Min nektet dress i både første og andre klasse. Han påstod at det kun er for babyer 🙈 Storesøster som nå går i femte brukte det til og med første klasse. 

Anonymkode: 23a3d...33a

Skrevet

Min bruker todelt. Hadde dress i første. 

Anonymkode: abcf0...7b4

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Eller går det i todelt?

Anonymkode: 28e10...c1d

her ville det gå i det, gikk med det ut 3 klasse, så ville hun bytte,mens broren brukte det fra han var 4 i bhg, barn er veldig forskjellige

Anonymkode: f2f7a...b94

Skrevet

Min nektet dress fra hun var fire. Dress var for babyer, mente hun. 

Anonymkode: 7af47...2ab

Skrevet

Min 7.klassing har dress. Det gikk i todelt i 2., 3. og 4., men i 5. ville hun plutselig har dress igjen, siden det var kjappere å ta på, og hun ikke ville ha snø i ryggen. Flere i klassen har fulgt etter, hun ble nesten en trend setter :D

Skrevet

Frøkna i 3. klasse har nå dress. 

Hun hadde dress i 1. klasse, men ønsket 2. delt i 2. klasse. ( hadde da vokst ut av dressen). Men nå i 3. klasse så ønsket hun seg dress da det gikk mye fortere i friminuttene. 

1. klassingen vårt brukte 2. delt siste året i bhg pga komfort. De i bhg var ikke fult så fornøyde, men han nektet dress. Men han kledde på seg selv, så var jo ikke noe problem. Først ut også.

Nå går han i 1. klasse og bruker kun dress. 😂

Anonymkode: 99cc1...512

Skrevet

Mine hadde begge deler. Yngst brukte vel dress frem til 6kl. Utolmodig sjel og kunne ikke gå glipp av noe i friminuttet, så hun valgte det som gikk raskest å få på og av seg. 16åringen har stjålet min dress i flere år nå, hun vil ikke ha selv for det er viktig å kunne si at det er mammas dress vis noen kommenterer at hun har dress på seg. (Jeg har kjøpt meg vinterbukse, må jo ha noe når dressen min plutselig er borte) 

Mine unger har alltid vært mye ute vinterstid. Vi har bodd i en hage der hele nabolaget har vært ute og lekt med hverandre, så høres en lyd ute har mine stikki ut før jeg har rekt å tenke. Skiløyper og akebakke er nesten ett uten for huset, så må ikke planlegge noe for å ut. Og skal de herje i snøen er det best med dress. 

Anonymkode: f21d1...a0d

Skrevet

Så lenge han får velge «kul nok» dress, blir det nok dress her. Går i første nå og liker det enklest mulig. Fester sherroxen i dressen om morran, så da er det bare å hoppe inn i alt når det blir friminutt 😁

Anonymkode: 06e12...ba0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...