Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Jeg skal gå fra mannen min etter jul. I mellomtiden må jeg holde ut humørsyken hans, sinnet, alkoholinntaket og pliktsexen. Det er helt grusomt. Heldigvis er vi sammen med min søster og hennes familie, så han kan ikke ta det altfor langt. har nettopp innsett at jeg er blitt psykisk mishandlet lenge, men det tok lang tid å komme dit. Ikke minst til konklusjonen at det som er best for meg, også vil være best for barna- på sikt. Måtte bare få det ut Anonymkode: b4c0f...cda
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal gå fra mannen min etter jul. I mellomtiden må jeg holde ut humørsyken hans, sinnet, alkoholinntaket og pliktsexen. Det er helt grusomt. Heldigvis er vi sammen med min søster og hennes familie, så han kan ikke ta det altfor langt. har nettopp innsett at jeg er blitt psykisk mishandlet lenge, men det tok lang tid å komme dit. Ikke minst til konklusjonen at det som er best for meg, også vil være best for barna- på sikt. Måtte bare få det ut Anonymkode: b4c0f...cda Ikke kjekt å høre. Lykke til! Anonymkode: 8d733...763
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #3 Skrevet 27. desember 2019 Fy fader, du er rå som holder ut! Hvorfor vente til etter jul? Kan du ikke ta med deg barna på ferie til familie? Jeg skjønner at du gjør det for p skåne barna, men om du klarer å skåne de og i tillegg gå nå, så gjør det! Hvis ikke - lov oss alle at du går med en gang hverdagen kommer. Ingen skal leve på den måten. Masse lykke til til deg ❤ Anonymkode: 79663...79f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Skrevet 27. desember 2019 Jeg ville gi barna en fin jul. Kunne ikke bryte opp rett før jul. Jeg prøver å finne en unnskyldning for å ta med meg barna bort, men vi er alltid sammen i ferier. Jeg hater dette! ja, jeg skal komme meg ut etter jul. Vi er i tillegg meldt til barnevernet av min psykolog pga mannens sinne og alkoholforbruk, så da kommer det til å gå en kule varmt hjemme siden han da skjønner at jeg har gitt disse opplysningene. (Jeg er ikke psykisk syk, men utbrent og muligens deprimert pga dette). Jeg frykter ikke barnevernet, men mannens reaksjon. Anonymkode: b4c0f...cda
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #5 Skrevet 27. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville gi barna en fin jul. Kunne ikke bryte opp rett før jul. Jeg prøver å finne en unnskyldning for å ta med meg barna bort, men vi er alltid sammen i ferier. Jeg hater dette! ja, jeg skal komme meg ut etter jul. Vi er i tillegg meldt til barnevernet av min psykolog pga mannens sinne og alkoholforbruk, så da kommer det til å gå en kule varmt hjemme siden han da skjønner at jeg har gitt disse opplysningene. (Jeg er ikke psykisk syk, men utbrent og muligens deprimert pga dette). Jeg frykter ikke barnevernet, men mannens reaksjon. Anonymkode: b4c0f...cda Igjen, du er sterk som klarer å tenke rasjonelt. Hele på deg, virker som om du forstå at du og barna fortjener bedre og at du i tillegg klarer å gjennomføre dette 💪💪❤ Anonymkode: 79663...79f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #6 Skrevet 27. desember 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville gi barna en fin jul. Kunne ikke bryte opp rett før jul. Jeg prøver å finne en unnskyldning for å ta med meg barna bort, men vi er alltid sammen i ferier. Jeg hater dette! ja, jeg skal komme meg ut etter jul. Vi er i tillegg meldt til barnevernet av min psykolog pga mannens sinne og alkoholforbruk, så da kommer det til å gå en kule varmt hjemme siden han da skjønner at jeg har gitt disse opplysningene. (Jeg er ikke psykisk syk, men utbrent og muligens deprimert pga dette). Jeg frykter ikke barnevernet, men mannens reaksjon. Anonymkode: b4c0f...cda Tror du mannen kan bli farlig når du skal si fra at du og barna skal flytte fra ham? Anonymkode: 35a7a...d79
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #7 Skrevet 27. desember 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror du mannen kan bli farlig når du skal si fra at du og barna skal flytte fra ham? Anonymkode: 35a7a...d79 Nei, jeg tror ikke det. Sint og irrasjonell, men han har ikke vært voldelig (bare ødelagt ting i sinne). Men jeg har snakket med noen i familien og venner jeg kan støtte meg på. tusen takk for støtten! Trengte det nå. Anonymkode: b4c0f...cda
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #8 Skrevet 27. desember 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg tror ikke det. Sint og irrasjonell, men han har ikke vært voldelig (bare ødelagt ting i sinne). Men jeg har snakket med noen i familien og venner jeg kan støtte meg på. tusen takk for støtten! Trengte det nå. Anonymkode: b4c0f...cda Så bra du har snakket med familie og venner, det er kjempeviktig! Jeg spurte om han du var redd for om han kan bli voldelig når han innser at du vil gå fra ham, fordi det er en del kjennetegn menn som blir voldelige i den situasjonen har som går igjen. Bl.a. er sinnemestringsproblematikk og tidligere fysisk, materiell eller psykisk vold mot partner noen av dem. I en ev. kombinasjon med alkohol forsterkes risikoen. Ikke for å krisemaksimere, men synes du skal være klar over det slik at du kan ta de smarteste valgene når du skal fortelle ham. F.eks. ha noen som venter på deg på utsiden, eller som ringer deg etter kort tid for å sjekke at du har det bra. Det er tiden fra man forteller og første tiden etterpå som er den farligste. Forhåpentligvis vil ikke denne bli voldelig mot deg, men om du tar forholdsregler for å sikre deg selv, så kan du unngå store problemer. Og om det er slik du tror, at han likevel ikke gjør deg noe, så spiller det jo ingen rolle at du hadde et ekstra sikkerhetsnett som du ikke trengte likevel. Men skulle noe skje, så kan det være helt avgjørende for deg selv og ikke minst for barna dine i ettertid. Ikke vær redd for at han skal gjøre deg noe, bare tenk på det som fornuftige og smarte valg slik at du kan forhindre at noe utvikler seg. Ellers synes jeg du er tøff! Det er en prosess å komme dit du er kommet nå. Å holde ut i slike forhold krever enormt mye krefter og styrke. Nå er det bare å ta siste skrittene ut i frihet. Da er jeg sikker på at du også vil få det langt bedre enn du har det nå og har hatt det på lenge. Og du - bruk litt kvinnelist den korte tiden som gjenstår under samme tak som ham. Si f.eks. at du har fått en soppinfeksjon, at du ikke kan ha sex på en stund. Om nødvendig, gå på apoteket i morgen og kjøp canesten og trykk ut litt krem hver dag for å late som om du bruker den også Jeg har ikke god effekt av canesten, så når du liksom har brukt den en stund kan du si at du ikke er symptomfri og at du må ha en legetime over nyttår for å få noe annet som kan ta knekken på soppen. Lurer han på hvorfor du plutselig har fått sopp så har det vært så mye stress før jul, mye sukker i julen - og det reduserer immunforsvaret og nærer soppen, så det er jo ikke rart om du får et heftig angrep av sopp som umuliggjør sex for deg Ha troen på deg selv fremover! Jeg har troen på deg! ❤️ Anonymkode: 35a7a...d79
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #9 Skrevet 27. desember 2019 Takk for det! Jeg har planlagt å si det før han skal reise bort en helg i januar. Da får han noen dager på å fordøye det- med mindre BV tar kontakt før, da må det skje tidligere. Jeg har tenkt å ringe BV over nyttår og forklare situasjonen så jeg kan finne ut hvordan jeg skal gjøre det. takk for tips om soppinfeksjon! Det skal jeg tenke på. Det har blitt sånn at jeg MÅ ta initiativ til sex, ellers blir han så grinete. Han skal ikke ta initiativ selv, nemlig... Anonymkode: b4c0f...cda
Superdolly Skrevet 27. desember 2019 #10 Skrevet 27. desember 2019 Jeg heier på deg, hi. Du er knalltøff, og jeg har trua på at du klarer dette. Sender en klem.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #11 Skrevet 27. desember 2019 Hei hi. Du er noe av det tøffeste! Jeg heier på deg og håper du har gode venner og familie rundt deg som støtter deg i januar. Er også glad for at du har psykolog i ryggen, og barnevernet kommer også til å være til hjelp. Du står ikke alene med det hele. Pass godt på deg selv oppi det hele. Det kommer til å bli bra til slutt! Stor klem! Anonymkode: 71c39...d2c
Gjest Antarctica Skrevet 27. desember 2019 #12 Skrevet 27. desember 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg tror ikke det. Sint og irrasjonell, men han har ikke vært voldelig (bare ødelagt ting i sinne). Men jeg har snakket med noen i familien og venner jeg kan støtte meg på. tusen takk for støtten! Trengte det nå. Anonymkode: b4c0f...cda Huff. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #13 Skrevet 27. desember 2019 Steike, du er TØFF!!! Ønsker deg masse lykke til fremover!! ❤️ Anonymkode: 81ce4...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå