Gå til innhold

Favorittdesert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha selskap på lørdag med ganske mange gjester. Skal ha kalkun til hovedrett og tenker å ha desertbord med litt forskjellig. Jeg tenker å lage karamellpudding og fruktsalat, men hva mer? Hva ville dere helst fått i et selsksp der man blir sittende lenge ved bordet?

Anonymkode: c15e9...643

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eton mess! 

Anonymkode: 1d16b...0da

Skrevet

Multekrem. 

Anonymkode: 42869...dd6

Skrevet

Hjemmelaget vaniljeis 😊

Anonymkode: 1962b...6d7

Skrevet

Biter med brownies. 

Anonymkode: 28258...a39

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal ha selskap på lørdag med ganske mange gjester. Skal ha kalkun til hovedrett og tenker å ha desertbord med litt forskjellig. Jeg tenker å lage karamellpudding og fruktsalat, men hva mer? Hva ville dere helst fått i et selsksp der man blir sittende lenge ved bordet?

Ikke de to tingene du nevner, da ville jeg heller fått bare is. 
Sjokoldemousse, sjokoladefondant, dronning Maud fromasj, creme brulee, noe godt. 

Anonymkode: 41000...fe7

Skrevet

Sitron- og limefromasj med bringebærcoulis 🤤

Anonymkode: 55eba...58c

Skrevet

Jeg liker ikke karamellpudding, men fruktsalat er lurt. Jeg liker Dronning Mauds fromasj, Eton Mess, multekrem, sitronostekake (med gele, ikke bakt i ovn), brownies med is +++.

Anonymkode: 1bc51...d51

Skrevet

Hvis jeg skulle lage dessertbuffet hadde det nok blitt dette: Panna Cotta med julekrydder og kirsebærsaus eller bjørnebærsaus, brownie med valnøtter og bringebærsaus, ostefat, fruktsalat, sitronpai med marengs. 

Skrevet

Sjokoladefondant, multekrem, is. 

Anonymkode: 6f32e...bdd

Skrevet

Hjemmelaget karamellpudding, pavlova, fruktsalat, alle typer sorbeter og is. Jeg er ikke glad i sjokolade, noe av det verste jeg får er sjokolademousse. Det tvinges ned en liten porsjon, men det er med nød og neppe.

Anonymkode: 9e389...2f7

Skrevet

Takk for forslag.

Det blir nok noen typer is med ulike sauser og så må jeg ha noe mer syrlig.

Fordelen med å ha litt forskjellig er at de fleste kan finne noe de liker. Da gjør det ikke noe om  enkelte hater karamellpudding eller er lei av fruktsalat.

Skrevet

Ostekake? 

Anonymkode: 8146c...aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...