Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Står opp og er liksom bare sløv hele dagen. Kan sove på kvelden for så å legge meg tidlig og sovne .. Anonymkode: 3e1a5...c9f
shewolf Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 Helt sykt trøtt om dagen. Bra det blir lysere snart! Tror vi lett får D-vitamin mangel her i Norge, når det er mørkt i mange måneder. Da blir man trøtt. Går an å ta en tur til legen for å se om du trenger noe påfyll Jeg tenker at det er Januar snart, og at det blir bedre! Jobber inne uten vinduer- så det har vært mørkt for meg mandag til fredag i mange uker. 😂
Hjertefru Skrevet 26. desember 2019 #3 Skrevet 26. desember 2019 Signerer det med D-vitaminmangel. Jeg sliter med det. I tillegg er det et godt tips å komme seg ut og utnytte det lille dagslyset vi har. Og så kan en sånn dagslyslampe være et godt hjelpemiddel. Har en som jeg setter på i mørke vintermorgener..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Skrevet 27. desember 2019 Har vært sånn siden tenårene. Kunne aldri se en film engang uten å sovne. Sovnet fort og var trøtt hele tiden. Hadde lite overskudd og ble veldig fort sliten av å være sosial. Fant ut at jeg hadde add (adhd). Har nå fått medisiner og har en normal hverdag med vanlig mye energi. Sovner fortsatt lett på kvelden, men klarer å se film osv. Har fått et nytt liv Anonymkode: 837c8...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå