Gå til innhold

Det er noe gærent med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min sier det. At det er noe gærent med meg.

Jeg ser ting, noen ganger ser jeg ting som skal skje. Og så skjer de tingene etterpå. Jeg kan også fortelle om det før det skjer, og så skjer det. Jeg tror ikke på synskhet. 

Jeg vet ikke hva det er, men jeg liker det ikke. Jeg kan også ha drømmer som "advarer meg om ting som skal skje", veldig vagt. Vil ikke snakke så mye om det. 

Men HVA er det som feiler meg og hvordan blir jeg kvitt det?

Anonymkode: 0d1e1...64b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle mennesker har en magefølelse og kan til en viss grad forutse ting. Du er ikke veldig spesiell av den grunn altså😅

Anonymkode: 9e13a...16a

Skrevet

Vardøger har jeg opplevd selv..’men kanskje du har veldig sterk intuisjon?

Skrevet

Du blir ikke kvitt det, det er en del av deg.

Hva sier magefølelsen din om mannen, da? Mannen som sier det er noe galt med deg og får deg til å tvile på deg selv?

Anonymkode: fcb02...cf9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Alle mennesker har en magefølelse og kan til en viss grad forutse ting. Du er ikke veldig spesiell av den grunn altså😅

Anonymkode: 9e13a...16a

Jeg kjenner ingen som kan det. Jeg snakker ikke logikk (Bjarne kommer til å gå fra Hege)

Skrevet
51 minutter siden, CherryC skrev:

Vardøger har jeg opplevd selv..’men kanskje du har veldig sterk intuisjon?

Ja, det har jeg og... Men det er ikke sånn, det skjer inni huet mitt. Vardøger reagerer jo dyr og andre mennesker på og

Skrevet

Jeg har det samme. Du blir ikke kvitt det. 

Du er født med det

Anonymkode: ca433...0a4

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har det samme. Du blir ikke kvitt det. 

Du er født med det

Anonymkode: ca433...0a4

Men jeg har ikke alltid vært sånn. Det begynte da jeg var rundt 18-19

Skrevet

Men eg visste f.eks. 2 av gavene jeg skulle få til jul. Så dem i hodet dagen før. 

Så det er slitsomt. Jeg blir oppgitt også. 

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det har jeg og... Men det er ikke sånn, det skjer inni huet mitt. Vardøger reagerer jo dyr og andre mennesker på og

De som har andre evner, som fanger opp ting slik, de kan motta informasjonen på veldig forskjellig vis, Hi. Noen har bare en sterk magefølelse. Noen kan bokstavelig talt se, nesten som en film, inni seg. Noen kan høre, nesten som en stemme. Noen kan drømme det. Noen bare vet uten å kunne forklare hvorfor. Det kan oppstå i mange former.

Jeg har hatt to episoder nå siste få ukene. Ene var jeg så overbevist om at jeg hadde lest i avisen, du vet når du blar i en avis, du legger merke til overskriften, men leser gjerne ikke artikkelen? Eller at du kaster et blikk bort på tv'n og du får med deg en overskrift i en sak der, med et bilde. Slik trodde jeg det var. Så sikker på dette var jeg at jeg spurte en mer fjern bekjent hva som nå kom til å skje videre med en bestemt ting siden xxx var yyy. Personen stod bare og så rart på meg, forstod ingenting. Under to uker senere kom nyheten i media - akkurat det jeg allerede trodde jeg hadde lest. Da kom jeg på at jeg hadde drømt det, ikke lest det i avisen. Men når saken ble slått opp i media var det samme bilder som ble brukt som jeg hadde "sett". Som regel kan jeg skille, at jeg vet når det er noe jeg har "sett" eller om det er noe jeg har drømt, men denne gangen hadde jeg glemt at det faktisk var en drøm.

Siste hendelsen så jeg et helt uskyldig og egentlig ganske koselig bilde, og visste umiddelbart noe helt annet kom til å skje, noe det ikke var noen indikasjoner på. Det skjedde også.

Jeg har ikke behov for å forklare noe, jeg bare aksepterer at dette er noe som er som det er. Jeg tenker at jeg er som en av disse gamle radioene hvor man kunne ta inn alle mulige rare kanaler fra hele verden. Jeg tar inn signaler, men jeg leter ikke etter dem selv, men av en eller annen grunn blir jeg uten å vite om det selv tunet inn på en kanal et lite øyeblikk og får med meg noe informasjon hvor enn den informasjonen kommer fra.

Jeg har også fått informasjon som stemmer innimellom, men det er bare få episoder. Ved ett tilfelle reddet det faktisk et liv, fordi jeg valgte å lytte til den stemmen som var så insisterende. Ikke noe tilsa at noe var unormalt eller kom til å skje, men hadde jeg ikke tatt det valget jeg gjorde pga. den stemmen så ville en person ha dødd.

Så jeg har stor respekt for hva det enn er. Jeg velger å ikke være redd det, jeg bare aksepterer at det er som det er. Forsøkte i en del år å fortrenge det, men det gikk til slutt ikke. Jeg brukte for mye energi på å fortrenge, så jeg måtte bare tillate det å komme når det kommer. Men jeg tenker man skal ha et fornuftig forhold til dette, ikke ta ting for en sannhet selv om man selv kanskje "vet", men heller se det an. Det er fullt mulig å være saklig og kritisk til dette selv om man ikke avskriver det helt.

Anonymkode: fcb02...cf9

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men eg visste f.eks. 2 av gavene jeg skulle få til jul. Så dem i hodet dagen før. 

Så det er slitsomt. Jeg blir oppgitt også. 

Det samme gjelder vel minst 50% av forumet her 😂 Det kalles å være kvinne 😆

Anonymkode: 04e3a...0a4

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min sier det. At det er noe gærent med meg.

Jeg ser ting, noen ganger ser jeg ting som skal skje. Og så skjer de tingene etterpå. Jeg kan også fortelle om det før det skjer, og så skjer det. Jeg tror ikke på synskhet. 

Jeg vet ikke hva det er, men jeg liker det ikke. Jeg kan også ha drømmer som "advarer meg om ting som skal skje", veldig vagt. Vil ikke snakke så mye om det. 

Men HVA er det som feiler meg og hvordan blir jeg kvitt det?

Så godt å lese at vi er fler. Har ikke sagt det til noen , nettopp i frykt for å bli sett på som gal.

Jeg kan få opp bilder i hodet når som helst og rett etterpå så skjer akkurat det jeg har sett. Rare greier.

Anonymkode: d2bd9...15e

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det samme gjelder vel minst 50% av forumet her 😂 Det kalles å være kvinne 😆

Jaha, og hvorfor er det sånn? 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jaha, og hvorfor er det sånn? 

Jeg siterte delen der du sier du visste innholdet i 2 julegaver. 

Det gjelder vel nesten samtlige kvinner 😆

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg siterte delen der du sier du visste innholdet i 2 julegaver. 

Det gjelder vel nesten samtlige kvinner 😆

Hvorfor det? Mannen min snakka lenge om julegavene (pakka ble ikke sendt, den kom ikke), jeg spurte om han hadde bestilt derfra før etc., ante ikke hva det var engang. Så plutselig "visste" jeg hva det var. Pakkene var pakket lurt, så ingenting tilsa at det var det innholdet på innsiden heller. Men det er jo teit, det er bare 1 gang, det har skjedd masssssssse.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...