Gå til innhold

Jeg har flyttet til mannen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og føler ikke jeg har noen plass ennå. Ting er overalt samtidig som hvor er tingene mine? I motsetning til han har jeg ingenting. Han har fulle skap og ting overalt. Barndomsting og klær og gjenstander. 

Jeg derimot har ingenting fra barndommen eller ung voksen da begge husene jeg bodde i som barn og tenåring ble tvangssolgt og alle tingene borte. Etter det har jeg ikke skaffet meg så mye og nå sitter jeg igjen med følelsen hvor er mitt? Eier jeg ingenting? 

Dette er vanskelig og jeg blir skikkelig nedfor. Det lille jeg har finner jeg ikke en riktig plass til. Der jeg bodde før hadde alt en fast plass, men nå flyttet jeg inn til kjæresten sitt hus. 

Fortell meg at dette er normale tanker og følelser og at dette vil gå over...? 🥴

 

Anonymkode: ccee5...bc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig går det over. Snakk sammen med kjæresten din om dette her.

Barna dine da, hvordan tar de det at dere har flyttet sammen? 

Anonymkode: 572d7...73e

Skrevet

Hei dere bør ta en stor felles opprydding ! Finn rett plass til alt og gjør det til deres 

Anonymkode: 5abfa...e2f

Skrevet

Feilen er at du flyttet inn i mannens hus. Dere flyttet ikke sammen, du flyttet inn (ser du forskjellen?). 

Dere må ta en skikkelig ryddedag. Gjerne snakke sammen først og da må du være ærlig på hvor du ønsker å sette tingene dine. 

Anonymkode: 0c4ad...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...