Gå til innhold

Nav

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld og i morges så har jeg fått 3 mail om at jeg har fått melding fra Nav og at jeg må logge meg inn. Jeg gjør det men det er jo ingen meldinger der.🤔 Jeg skjønner ikke hva det er for noe? Tviler på at Nav sender mail i jula liksom.

Anonymkode: 7e3da...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger det en link i mailen, eller hva? Da kan det være et mulig forsøk på passordtyveri.

NB: en del av beskjedene fra NAV er skrevet av maskiner. Da kan de komme på helligdager. F eks påminnelse om å sende meldekort før du får trekk osv.

Anonymkode: 38388...fad

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ligger det en link i mailen, eller hva? Da kan det være et mulig forsøk på passordtyveri.

NB: en del av beskjedene fra NAV er skrevet av maskiner. Da kan de komme på helligdager. F eks påminnelse om å sende meldekort før du får trekk osv.

Ja, det er link. Har ikke trykket på den men gått direkte på nav. Har fått 3 mailer til i morges og de forsetter å komme.

Skrevet

Fikk mail i går og sms i dag. Ligger ingenting nytt i innboks. I følge facebook side om nav, meldes det at det er oppdateringer på nav sine sider nå i julen, og at det kan være grunnen til at det sendes ut meldinger i hytt og pine til folk. 

Anonymkode: e4956...27e

Skrevet

Jeg har også fått det. Og mannen min også. Det er en feil i systemet deres. Jeg opplevde det samme i midten av desember.

Anonymkode: e61d8...e8a

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er link. Har ikke trykket på den men gått direkte på nav. Har fått 3 mailer til i morges og de forsetter å komme.

Linken går til NAV sin sikre side (https://nav.no) så det er ikke noe spam eller phishing. Det er NAV som har noe kluss i systemene sine som gjør at de sender ut slike til alle

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjekk avsenderadresse. Det er sannsynligvis bare tull, og du kan blokkere avsender.

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Linken går til NAV sin sikre side (https://nav.no) så det er ikke noe spam eller phishing. Det er NAV som har noe kluss i systemene sine som gjør at de sender ut slike til alle

Jeg har ikke fått...

Skrevet

Jeg har fått 10 Mail og SMS i går og i dag.

Anonymkode: a298f...51d

Skrevet

Nå fikk jeg også en slik melding. Men jeg venter på en melding og visste at saksbehandler kunne sende en melding hvilken dag som helst i julen, når denne fikk tid. Gikk inn via pc nå, men ingen melding her heller. De har jo varslet at systemet kan være ustabilt fra i morgen og noen dager, men noe har tydeligvis gått galt før...

Anonymkode: 6c8a2...8a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...