Gå til innhold

Hadde du blitt skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du blitt skuffet om kjæresten du hadde vært sammen med i 3 mnder ikke hadde kjøpt julegave til deg i år?

Anonymkode: 47d0f...575

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeh ja ..

Anonymkode: e95a0...45f

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eeeh ja ..

Anonymkode: e95a0...45f

Godt da er det ikke bare meg!

Skrevet

Hvis vi bare hadde datet disse tre månedene - nei.

Hvis vi hadde blitt enige om at vi nå var et par for tre måneder siden - ja, selvfølgelig. Da ville jeg sett på det som så merkelig at jeg hadde lurt på om han var noe å satse på hvis det ikke var en spesiell grunn til at han ikke hadde kjøpt noe. Hva er mindre viktig, men synes man skal gi hverandre en oppmerksomhet til jul og ikke annet er avtalt.

Anonymkode: 18a12...5c0

Skrevet

Nei.

Har datet en fyr siden mai, og ingen av oss har kjøpt gave.

Anonymkode: 522ef...d16

Skrevet

Ikke etter bare tre mnd nei... Man kommer fra forskjellig sted, og tankelesing kan man ikke forvente. Han kan feks ikke være vant med at det er noe som forventes av han, eller vært redd for at det ble for klengete og pushe deg vekk (jeg blir sånn, og sa fra til min nåværende mann at jeg ikke ville ha det vår første jul) 

Men det kommer jo an på hva man har snakket om da. 

Dette kan være en fin pekepinn på at kommunikasjon kanskje er et fokuspunkt for dere i 2020 

Anonymkode: efcf8...a1c

Skrevet

3 mnd? Da er man jo såvidt sammen. 12 uker liksom. 

Nei, jeg hadde ikke blitt lei meg

Anonymkode: 4751c...9a3

Skrevet

Ja, det hadde jeg blitt. 

I min verden gir vi gaver til dem man bryr seg om, og jeg hadde syns det var rart at kjæresten min ikke ønsket å gi meg gave. 

Anonymkode: 49590...0e9

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det hadde jeg blitt. 

I min verden gir vi gaver til dem man bryr seg om, og jeg hadde syns det var rart at kjæresten min ikke ønsket å gi meg gave. 

I min verden fins det mange måter å vise at man bryr seg, og ingen av dem involverer penger eller materielle goder.

Anonymkode: 522ef...d16

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det hadde jeg blitt. 

Det er sånn jeg tenker også

Skrevet

Hvis dere er sammen, så ville jeg syns det var rart ja. Hvis dere ikke er sammen, men dater ville jeg ikke syns det var rart.

Anonymkode: e6df1...d36

Skrevet

Nei, du forlanger mye da, har datet  i 10mnd nå, og ikke gitt hverandre julegaver vi heller :),men skal gi bursgave i februar, har bursdag samme dag vi begynte og date

Anonymkode: c74b2...a5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...