Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #1 Skrevet 25. desember 2019 Jeg og barnas far har nå vært fra hverandre ca 1,5 år. Vi samarbeider godt om barna, som er i tenårene. På hans side av familien så har det i noen år nå eksistert en messenger-gruppe. Alle hans søsken med ektefeller, nieser, nevøer og foreldre er med i den. Det legges ut bilder, inviteres til sammenkomster, sendes hilsener mm. Jeg har blitt værende i gruppa siden det jo kommer opp varsel om jeg forlater den. Men nå er jeg veldig usikker på hva jeg bør gjøre. Jeg har ignorert den slik at jeg ikke får opp varsler, og har ikke vært inne der på lenge. Så da kan de jo se at jeg ikke ser meldingene. Siden mai er det flere ting jeg ikke har blitt invitert til, og senest dagens juleselskap. Kanskje hadde det vært «friere» for eks og familien om jeg ikke er i gruppa, så trenger de ikke unngå å feks legge ut invitasjoner der, hvis de ikke gjelder meg om dere skjønner. Hva ville dere gjort? Forlatt gruppa selv om alle kan se at jeg melder meg ut? Eller blitt værende i gruppa og fortsatt å ignorere den? Anonymkode: 80e4a...afd
HeiteH Skrevet 25. desember 2019 #2 Skrevet 25. desember 2019 Du melder deg selvsagt ut og de blir lettet.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #3 Skrevet 25. desember 2019 3 minutter siden, HeiteH skrev: Du melder deg selvsagt ut og de blir lettet. Ja det kan hende. Men det er noen av de som er truendes til å bli fornærmet også.... Anonymkode: 80e4a...afd
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #4 Skrevet 25. desember 2019 Ville nok sendt en mld også meldt meg ut. "Heisann alle sammen. Jeg tenker at det er litt unaturlig at jeg fremdeles er i denne gruppa nå som jeg er skilt fra Per. Dere er fremdeles familien til ungene mine, men det holder at Per er medlem her også sier dere fra til meg på annen måte om det er noe dere mener burde nå meg også. Hilsen fra Gunn" Anonymkode: c2e1d...3d2
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #5 Skrevet 25. desember 2019 Kan du snakke med din eks om det? Hvis dere har en ok dialog så kan du si at du har tenkt litt, tenkt at det kanskje ikke er like naturlig at du fremdeles er en del av den fb-gruppa, og spørre ham hva han mener om du melder deg ut av den. Da kan jo han si noe til andre i familien om noen stusser på det. Ev. kan han/de si noe om at de ønsker å ha deg der fremdeles. Anonymkode: a0e85...f7c
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #6 Skrevet 26. desember 2019 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville nok sendt en mld også meldt meg ut. "Heisann alle sammen. Jeg tenker at det er litt unaturlig at jeg fremdeles er i denne gruppa nå som jeg er skilt fra Per. Dere er fremdeles familien til ungene mine, men det holder at Per er medlem her også sier dere fra til meg på annen måte om det er noe dere mener burde nå meg også. Hilsen fra Gunn" Anonymkode: c2e1d...3d2 Dette. Eneste riktige og naturlige. Anonymkode: f31dd...a92
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #7 Skrevet 26. desember 2019 Jeg ville meldt meg ut, ikke naturlig at du fortsatt er der. De har nok latt deg være der for å være greie. Anonymkode: 3363a...e7b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #8 Skrevet 26. desember 2019 11 hours ago, Anonym bruker said: Ville nok sendt en mld også meldt meg ut. "Heisann alle sammen. Jeg tenker at det er litt unaturlig at jeg fremdeles er i denne gruppa nå som jeg er skilt fra Per. Dere er fremdeles familien til ungene mine, men det holder at Per er medlem her også sier dere fra til meg på annen måte om det er noe dere mener burde nå meg også. Hilsen fra Gunn" Anonymkode: c2e1d...3d2 Dette her. Hvis de skulle kastet deg ut ville det virket unødig aggressivt, så da har de gjort ingenting i stedet Anonymkode: c1e27...ceb
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #9 Skrevet 26. desember 2019 Hvis du skriver det vet jo alle hvem du er da, og at du henger her inne, samt at du har skrevet stygge ting om dem Uuuuups Anonymkode: d86de...db1
Gjest KenCreek Skrevet 26. desember 2019 #10 Skrevet 26. desember 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du skriver det vet jo alle hvem du er da, og at du henger her inne, samt at du har skrevet stygge ting om dem Uuuuups Anonymkode: d86de...db1 Hva i alle dager snakker du om? Hvor har hun skrevet stygge ting om dem? hvem «alle» kommer til å vite hvem hun er?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #11 Skrevet 26. desember 2019 21 minutter siden, KenCreek skrev: Hva i alle dager snakker du om? Hvor har hun skrevet stygge ting om dem? hvem «alle» kommer til å vite hvem hun er? Alle de som er i messengergruppa. Hallo? Er det noen hjemme? "Ja det kan hende. Men det er noen av de som er truendes til å bli fornærmet også...." Sånt skriver man om det er noe gærent med andre folk. Anonymkode: d86de...db1
Gjest KenCreek Skrevet 26. desember 2019 #12 Skrevet 26. desember 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle de som er i messengergruppa. Hallo? Er det noen hjemme? "Ja det kan hende. Men det er noen av de som er truendes til å bli fornærmet også...." Sånt skriver man om det er noe gærent med andre folk. Anonymkode: d86de...db1 Selvfølgelig vet alle i messengergruppa hvem hun er, de er jo familie alle mann, det er jo en familiegruppe? Tviler sterkt på at ex-svigermor henger her inne.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #13 Skrevet 26. desember 2019 Akkurat nå, KenCreek skrev: Selvfølgelig vet alle i messengergruppa hvem hun er, de er jo familie alle mann, det er jo en familiegruppe? Tviler sterkt på at ex-svigermor henger her inne. Du kan tvile så mye du bare ORKER Anonymkode: d86de...db1
Mamma-til-3-jenter Skrevet 26. desember 2019 #14 Skrevet 26. desember 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Ville nok sendt en mld også meldt meg ut. "Heisann alle sammen. Jeg tenker at det er litt unaturlig at jeg fremdeles er i denne gruppa nå som jeg er skilt fra Per. Dere er fremdeles familien til ungene mine, men det holder at Per er medlem her også sier dere fra til meg på annen måte om det er noe dere mener burde nå meg også. Hilsen fra Gunn" Anonymkode: c2e1d...3d2 DETTE!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #15 Skrevet 26. desember 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle de som er i messengergruppa. Hallo? Er det noen hjemme? "Ja det kan hende. Men det er noen av de som er truendes til å bli fornærmet også...." Sånt skriver man om det er noe gærent med andre folk. Anonymkode: d86de...db1 Kan også hende de blir fornærmet fordi de ønsker kontakt med henne, til tross for skilsmisse? Man trenger ikke synes det er noe galt med dem av den grunn altså. I det virkelige liv finnes både felles bånd, felles historie, vennskap og god oppførsel, til tross for at noen får tittel "eks-". Anonymkode: 6b452...43f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #16 Skrevet 26. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis du skriver det vet jo alle hvem du er da, og at du henger her inne, samt at du har skrevet stygge ting om dem Uuuuups Anonymkode: d86de...db1 Du er jo helt fjern. Anonymkode: 59647...f07
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #17 Skrevet 26. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis du skriver det vet jo alle hvem du er da, og at du henger her inne, samt at du har skrevet stygge ting om dem Uuuuups Anonymkode: d86de...db1 Er anonymt innlegg på dib velter nok hele lasset ja. Du har fantasi ihvertfall. HI har ikke skrevet stygge ting om noen. Og hva så å henge her inne? Det virker som at du mener du er helt kuuul og andre teit. Skjønner ikke helt hva du driver med jeg. Anonymkode: a6828...9ba
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #18 Skrevet 26. desember 2019 Hi her. Haha, dette ble en rar diskusjon til slutt. Det er nok ikke mange av dem som henger her inne nei. Men jeg skrev da virkelig ikke noe stygt om noen av dem? Melder meg ut av gruppa...-ferdig med det. Anonymkode: 80e4a...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå