Gå til innhold

En på jobben kom opp som venneforslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det kan skje pga div, som at man er i samme grupper, i nærheten av hverandre med telefoner ol. Men syntes det var litt rart at denne personen dukket opp som nr 1 av folk jeg kanskje kjenner akkurat nå midt i juleferien. Har vedkommende da søkt meg opp eller noe? 

Anonymkode: 12beb...1bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet det kan skje pga div, som at man er i samme grupper, i nærheten av hverandre med telefoner ol. Men syntes det var litt rart at denne personen dukket opp som nr 1 av folk jeg kanskje kjenner akkurat nå midt i juleferien. Har vedkommende da søkt meg opp eller noe? 

Nei, dere har felles venner.

Anonymkode: 9dd2d...266

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, dere har felles venner.

Anonymkode: 9dd2d...266

Nei, ingen felles venner. Jeg har bevisst valgt å ikke være venn med noen fra jobben på fb. Har en veldig begrenset profil med kun mine nærmeste som venner, bruker en lite, derfor syntes jeg det var litt rart at akkurat det ansiktet lyste mot meg i dag som en jeg kanskje kjenner. Hvis det kun er fordi vi jobber sammen og oppholder oss i samme bygning så burde vi jo blitt matchet som folk som kanskje kjenner hverandre for lenge siden. 

Skrevet

Det får du aldri vite sikkert. Og samme det - du har jo ikke kolleger på fb.

Anonymkode: e7b07...25c

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det får du aldri vite sikkert. Og samme det - du har jo ikke kolleger på fb.

Nei, får vel ikke det. Men er litt nysgjerrig av meg. Lurer på hvor mye info fb egentlig har og samler/deler.....eller om vedkommende bare har søkt meg opp. Foretrekker det siste i såfall. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, får vel ikke det. Men er litt nysgjerrig av meg. Lurer på hvor mye info fb egentlig har og samler/deler.....eller om vedkommende bare har søkt meg opp. Foretrekker det siste i såfall. 

Fb samler og deler alt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...