Gå til innhold

Google Home. Noen som har det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har Google Home, hva bruker dere den til?

Er det noe man trenger,eller er det bare tull?

Anonymkode: 260d2...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tull. Vi har ikke men et vennepar har og det er den mest unødvendige dingsen man kan tenke seg. 

Anonymkode: 66320...9a6

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere som har Google Home, hva bruker dere den til?

Er det noe man trenger,eller er det bare tull?

Anonymkode: 260d2...996

Vi har flere 🙂 Vi bruker den til å høre på musikk, finne ut av ting vi lurer på, skru av eller dempe belysning, av og på med TVen osv. Jo flere "smarte duppedingser" man har som kan kobles til, jo bedre nytte. Men ja, totalt unødvendig 🙂

Anonymkode: 98855...15b

Skrevet

Det er bare tull, den brukes til å overvåke deg og dine.

Anonymkode: 49c1d...e12

Skrevet

Vi bruker den til å spille musikk, spørre om været, slå av og på og dempe belysning, og å starte robotstøvsugeren.

Anonymkode: f7e70...1f1

Skrevet

Vi bruker den til Chromecast 

Anonymkode: 08db7...faf

Skrevet

Genialt synes jeg! 😁 Vi har en med skjerm på kjøkkenet. Den bruker vi hele tiden. Den står å viser bilder hele døgnet. Står man å vasker opp, kan vi be den om å spille musikk eller sette på nyheter. Barna bruker den hele tiden også. " fortell en vits eller ett eventyr" 

Datter på 7år spør Google Manger ganger om dagen om ting hun lurer på. 

Hun har en Google høytaler på rommet. Hun ber den sette på musikk på Spotify. 

Begge blir brukt hele tiden hver eneste dag😊

Også kjekt at mannen kan se loggen på tlf sin. Hva barna har søkt på eller spurt om. 

Anonymkode: d6411...01e

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare tull. Vi har ikke men et vennepar har og det er den mest unødvendige dingsen man kan tenke seg. 

Anonymkode: 66320...9a6

Hehe Deg om det 😂 Er du i 50 åra? 

Anonymkode: d6411...01e

Skrevet

Trenger selvfølgelig ikke, men vi har en og vi liker den. Bruker den til å google ting kjapt når jeg ikke har hender eller mobilen ikke er i nærheten, værmelding, musikk, oppskrifter, osv. Bruker den hver dag.

Vi har en med skjerm i hoveddelen av huset, og en mini på kontoret som brukes mest til musikk. 

Skrevet

Ikke nødvendig men en gøyal dings 😉, mannen fikk den i bursdaggave. Bruker den mest til å spille av musikk på Spotify, YouTube og Netflix, spørre om været i morgen 😉

Anonymkode: 6e6f9...cf3

Skrevet

Ok. Takk for svar.

Jeg fikk en slik til jul av mannen. Jeg har aldri nevnt at jeg ønsker meg det,og er ikke spesielt interesserte i slike ting. Men han tenkte nok litt på seg selv da han kjøpte gave i år...

Så lurer på om jeg skal bytte den,eller om det er noe som er greit å beholde. 

 

Anonymkode: 260d2...996

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ok. Takk for svar.

Jeg fikk en slik til jul av mannen. Jeg har aldri nevnt at jeg ønsker meg det,og er ikke spesielt interesserte i slike ting. Men han tenkte nok litt på seg selv da han kjøpte gave i år...

Så lurer på om jeg skal bytte den,eller om det er noe som er greit å beholde. 

 

Anonymkode: 260d2...996

Du må bytte den, som sagt så lytter de til alt som foregår i huset ditt når du bruker den - og det har de også innrømmet at de gjør. Så det er ikke noe å lure på engang.

Anonymkode: 49c1d...e12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...