Gå til innhold

Datet over lengre tid, svarer ikke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har datet en ny mann i 6 mnd. Vi er blitt enige om at vi er eksklusive. Han har sagt til meg at han er glad i meg og at han ser for seg en fremtid med meg. Mitt problem er at når han er på fest, er i familieselskap er med venner osv så svarer han meg ikke på mange timer. Hadde skjønt at det ble slitsomt for han hvis jeg sendte mld og ringte mange ganger hele kvelden, men det er snakk om en mld på hele kvelden og det tar mange timer før jeg får svar. Kan jeg ta opp dette med han? Eller er det jeg som er kravstor?

Anonymkode: fb3e5...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin fyr, du bør se det som positivt at han ikke er på mobilen i selskaper osv. Du virker veldig slitsom

Anonymkode: 97faa...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fin fyr, du bør se det som positivt at han ikke er på mobilen i selskaper osv. Du virker veldig slitsom

Anonymkode: 97faa...c60

Takk for svar. Hvis du mener jeg er slitsom så tar jeg det helt klart til meg. Er bare veldig usikker i denne fasen.

Anonymkode: fb3e5...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva du skriver da. 

«Når han er opptatt, så får jeg ikke svar» er det du skriver med andre ord. Hvorfor skal han svare deg når han er med andre? Jeg sitter ikke på telefonen når jeg er i familiebesøk jeg heller. Eller med venner. Han er tilstede i den sosiale settingen han er.

Jeg skjønner ikke engang at du kan reagere negativt på det.

Anonymkode: 31b0f...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott egenskap å legge bort telefonen når han er i selskap med andre. Du bør aldeles ikke ta det opp, med mindre du vil virke selvsentrert og kontrollerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke skriv noe til ham og gjør deg opptatt når han er ledig igjen :) 

Anonymkode: 44620...811

Hæ? Foreslår du at HI skal drive et slags spill? Håper dette var en dårlig spøk.. 

HI: Det er bare bra at han ikke sitter og glaner på mobilen hele tiden. Ikke noe å være nervøs for. Send heller en sms når du legger seg og si at du håper han koser seg masse og gleder deg til å snakke med ham dagen etter. Dette ville jeg selv synes er koselig, ikke masete. Men, jeg er jente selv, så jeg aner jo ikke hva som foregår i toppen hos menn 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MarshOfDecay skrev:

Hæ? Foreslår du at HI skal drive et slags spill? Håper dette var en dårlig spøk.. 

HI: Det er bare bra at han ikke sitter og glaner på mobilen hele tiden. Ikke noe å være nervøs for. Send heller en sms når du legger seg og si at du håper han koser seg masse og gleder deg til å snakke med ham dagen etter. Dette ville jeg selv synes er koselig, ikke masete. Men, jeg er jente selv, så jeg aner jo ikke hva som foregår i toppen hos menn 😋

Selvfølgelig ikke. Jeg sier at hun skal gjøre seg opptatt, ikke leke opptatt. Det er sikkert fint for han å kjenne på savn han også. 

Anonymkode: 44620...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da... Ikke tilgjengelig på flere timer siden han er på fest eller i juleselskap. Du er ikke bittelitt needy, vel? Herrefred, la nå mannen få noen få timer fri da, menneske! 

Anonymkode: 751ec...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du forventer vel ikke at han skal skrive meldinger til deg når han er i selskap?

Det er faktisk veldig ufint å sitte med mobilen i slike settinger, og at han legger den vekk er bare et tegn på at han er bevisst dette.

La oss si de er 8-10 stykker samlet da, også skal alle drive å sende meldinger til kjærestene sine som er hjemme?

Nei, her må du gå litt i deg selv altså. Du ber han på forhånd ha en koselig kveld, også venter du til han tar kontakt med deg etter selskapet. Hva i alle dager skriver du meldinger til han om når du vet han er i selskap?

Anonymkode: 5f9f7...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det heter "gosting".

Anonymkode: 51137...97b

Det du sikter til heter ghosting, men det denne mannen gjør heter folkeskikk.

Anonymkode: 2d50b...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det heter "gosting".

Anonymkode: 51137...97b

Nei, det gjør det virkelig ikke.

Det du snakker om, ghosting, er når man f.eks avslutter et forhold uten å si det rett ut men ved å slutte svare når personen tar kontakt. Det er ikke snakk om å ikke svare på en melding i noen timer fordi man er i selskap.

Anonymkode: 5f9f7...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må senke skuldrene litt og la han få være i selskap. Er det noe som haster som at huset brenner så kan du ringe han. 

Jeg får helt noia når folk maser for mye på mobil, det er virkelig turn-of om man sender en melding hvor man forventer et svar på forrige melding enda de viste jeg var opptatt. 

Anonymkode: 9a8bb...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fin fyr, du bør se det som positivt at han ikke er på mobilen i selskaper osv. Du virker veldig slitsom

Anonymkode: 97faa...c60

Enig i dette.

Anonymkode: c7983...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har datet en ny mann i 6 mnd. Vi er blitt enige om at vi er eksklusive. Han har sagt til meg at han er glad i meg og at han ser for seg en fremtid med meg. Mitt problem er at når han er på fest, er i familieselskap er med venner osv så svarer han meg ikke på mange timer. Hadde skjønt at det ble slitsomt for han hvis jeg sendte mld og ringte mange ganger hele kvelden, men det er snakk om en mld på hele kvelden og det tar mange timer før jeg får svar. Kan jeg ta opp dette med han? Eller er det jeg som er kravstor?

Anonymkode: fb3e5...719

Slik reagerte man i ungdomstiden tenker jeg. 

Anonymkode: 2ac94...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du forventer vel ikke at han skal skrive meldinger til deg når han er i selskap?

Det er faktisk veldig ufint å sitte med mobilen i slike settinger, og at han legger den vekk er bare et tegn på at han er bevisst dette.

La oss si de er 8-10 stykker samlet da, også skal alle drive å sende meldinger til kjærestene sine som er hjemme?

Nei, her må du gå litt i deg selv altså. Du ber han på forhånd ha en koselig kveld, også venter du til han tar kontakt med deg etter selskapet. Hva i alle dager skriver du meldinger til han om når du vet han er i selskap?

Anonymkode: 5f9f7...e7f

Dette 

Anonymkode: 2ac94...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...