Hengebukksvinet Skrevet 26. desember 2019 #26 Skrevet 26. desember 2019 Jeg hadde stussa veldig om jeg fikk penger i gave fra mannen. Det er jo ingen vits at han tar ut f.eks 2000kr fra vår felles konto for å «gi» dem til meg. Mulig jeg hadde sett annerledes på det om vi ikke hadde hatt felles økonomi. I vår familie er pengene vi tjener felles. Ikke noe mitt og ditt😊
DetYrer Skrevet 26. desember 2019 #27 Skrevet 26. desember 2019 18 minutter siden, Hengebukksvinet skrev: Jeg hadde stussa veldig om jeg fikk penger i gave fra mannen. Det er jo ingen vits at han tar ut f.eks 2000kr fra vår felles konto for å «gi» dem til meg. Mulig jeg hadde sett annerledes på det om vi ikke hadde hatt felles økonomi. I vår familie er pengene vi tjener felles. Ikke noe mitt og ditt😊 Ja, jeg og. Men hvem i huleste gir 2000 kroner da? Det er jo bare sykt. Og fullstendig unødvendig.
frk Nilsen Skrevet 26. desember 2019 #28 Skrevet 26. desember 2019 (endret) Å gi penger er en lett utvei for partneren, jeg ønsker at det ligger en tanke bak gaven noe han vet jeg setter pris på eller trenger. Vil jeg ha penger så kan jeg strengt tatt ta ut cash sjøl. Endret 26. desember 2019 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #29 Skrevet 26. desember 2019 14 timer siden, Pashla skrev: De pengene du tjener selv kan du da bruke med like god samvittighet. Bortsett fra det som går i fellesskapet i form av lån, kommunale avgifter osv, så disponerer jeg selvfølgelig inntektene mine selv. Kan dere ikke bare avfinne dere med at jeg er glad for å få penger i julegave fra mannen min? I fjor fikk jeg gavekort. Godt fornøyd med det også. Anonymkode: 9ed9a...ee1
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #30 Skrevet 26. desember 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bortsett fra det som går i fellesskapet i form av lån, kommunale avgifter osv, så disponerer jeg selvfølgelig inntektene mine selv. Kan dere ikke bare avfinne dere med at jeg er glad for å få penger i julegave fra mannen min? I fjor fikk jeg gavekort. Godt fornøyd med det også. Anonymkode: 9ed9a...ee1 Selvfølgelig skal du få være glad for det; men hvorfor brukes de pengene med bedre samvittighet? Lettere å "avfinne" seg med ting man har et snev av forståelse for. Anonymkode: 26936...e07
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #31 Skrevet 26. desember 2019 Jeg prøvde å ta dette opp i forrige tråd men ble nedstemt. Altså jeg forstår det ikke! Her tjener vi relativt likt men vi deler da på det vi har. Jeg fikk dyrere gave enn jeg ga i år. Men han ble super glad for det han fikk da det var kjøpt med omtanke. Hans sin gave var en kjærlighets gave som jeg virkelig satt pris på. Hadde aldri i verden blitt glad for penger. Anonymkode: 243d6...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå