Gå til innhold

Savner å være glad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner å le og være glad. Sliter i ekteskapet med mannen, mye diskusjoner om bagateller, 2 utfordrende gutter på 5 og 8 år (i tillegg til ei jente). Me er slitne og får kortere lunte mot kvarandr3.  av den grunn. Vi bor ved siden av svigerfamilien min som jeg ikke går kjempe godt overens med for tiden. Savner min familie som bor 3 timer unna. Savner lyspunkt i livet. Har vært to døgn hos mine i jula, reiser heim idag. 

Anonymkode: 49d36...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Savner å le og være glad. Sliter i ekteskapet med mannen, mye diskusjoner om bagateller, 2 utfordrende gutter på 5 og 8 år (i tillegg til ei jente). Me er slitne og får kortere lunte mot kvarandr3.  av den grunn. Vi bor ved siden av svigerfamilien min som jeg ikke går kjempe godt overens med for tiden. Savner min familie som bor 3 timer unna. Savner lyspunkt i livet. Har vært to døgn hos mine i jula, reiser heim idag. 

Anonymkode: 49d36...0c6

Søk hjelp, gå f eks på et foreldrekurs. Når dere får en felles strategi omkring de utfordringene dere har med barna, så vil kranglingen minske. Og prøv å skjerme litt par-tid der dere gjør hyggelige ting.

Anonymkode: 44107...ce9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...