Gå til innhold

Kroppsspråk - forelskelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt gøy med kroppspråk, fordi det stemmer jo flere ganger. Jeg la merke til at en bekjent av meg mange ganger gjør det jeg gjør. Som igår, så beit jeg negler - det gjorde også da denne mannen med ett han så jeg gjorde det. (Han satt rett over meg). Pirket noe på neglen, det gjorde han også. Bet meg på tunga, det gjorde han også rett etterpå. 

Er det bare meg, eller liker han meg? Han ser endel på meg itillegg til dette. 

Anonymkode: 2d5c2...cda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke bety noe. Folk gjør ofte sånt hele tiden.

Anonymkode: ca222...8b3

Skrevet

Kanskje han håner deg? Synes du er teit og dermed hermer. 

Anonymkode: 236ea...ce4

Skrevet

Kanskje bare litt rar? 

Hadde ikke tenkt at en mann som hermer etter alt jeg gjør, liker meg. 

Anonymkode: f90f9...319

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje bare litt rar? 

Hadde ikke tenkt at en mann som hermer etter alt jeg gjør, liker meg. 

Hvis du vet hva de typiske trekkene er ved en forelskelse, så kan man fort avsløre det. Det har i alle år gått i øyekontakt og kikking. Men det er også å gjøre det samme som den andre personen du liker godt. (Ikke bokstavelig talt herming da) 

Er det bare meg som merker når menn er interessert? Jeg ser det i lang vei, å det gjelder ikke bare i meg. ;)

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du vet hva de typiske trekkene er ved en forelskelse, så kan man fort avsløre det. Det har i alle år gått i øyekontakt og kikking. Men det er også å gjøre det samme som den andre personen du liker godt. (Ikke bokstavelig talt herming da) 

Er det bare meg som merker når menn er interessert? Jeg ser det i lang vei, å det gjelder ikke bare i meg. ;)

Hvorfor spør du hva andre tror om du allerede vet det da? 
Jeg kjenner en som er, og har vært, ekstremt forelsket i meg i flere år. Men han oppfører seg ikke på den måten du beskriver. 

Anonymkode: 236ea...ce4

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig jeg ikke har hatt noen som har vært så forelsket i meg at de har etterlignet alle mine bevegelser. Jeg merker nok når noen er interessert i meg men ikke på dette viset som du beskriver altså. 
Men du er jo kanskje veldig god i å tolke kroppsspråk, skjønner ikke hvorfor du spør oss 😅

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig jeg ikke har hatt noen som har vært så forelsket i meg at de har etterlignet alle mine bevegelser. Jeg merker nok når noen er interessert i meg men ikke på dette viset som du beskriver altså. 
Men du er jo kanskje veldig god i å tolke kroppsspråk, skjønner ikke hvorfor du spør oss 😅

Mulig jeg er det😅 

Trodde det var åpenlyst når en mann ser deg dypt i øynene og "gjør de samme tingene som du gjør." Legg merke til det neste gang. 

Jeg biter meg i leppa når jeg er betatt av en mann. 

Skrevet

Det heter å speile atferd. Er ubevisst og betyr ikke noe.

Anonymkode: b69bd...d4b

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det heter å speile atferd. Er ubevisst og betyr ikke noe.

Det står jo overalt at det kan bety tiltrekning om du søker på typiske kjennetegn til forelskelse etc. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det står jo overalt at det kan bety tiltrekning om du søker på typiske kjennetegn til forelskelse etc. 

Nei, det betyr at man tilpasser seg samtalepartneren. Man gjør det overfor samme kjønn også, og familiemedlemmer. 

Skrevet

Jeg merker selv at jeg ofte speiler adferd. Gjerne ift gode venninner. Har ingenting ned forelskelse å gjøre. 

Anonymkode: 7ef78...681

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig jeg er det😅 

Trodde det var åpenlyst når en mann ser deg dypt i øynene og "gjør de samme tingene som du gjør." Legg merke til det neste gang. 

Jeg biter meg i leppa når jeg er betatt av en mann. 

Så rart svar 😫

Anonymkode: 03539...fdb

Skrevet

Jeg ser at jeg ubevisst speiler det den andre gjør uten at jeg er forelsket. Er nok noe jeg gjør når jeg er med en person jeg ikke er helt trygg på enda. 

Anonymkode: 563e8...d29

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg merker selv at jeg ofte speiler adferd. Gjerne ift gode venninner. Har ingenting ned forelskelse å gjøre. 

Anonymkode: 7ef78...681

Hvis du ser på topp 10 på avsløringer på at han liker deg, så er det en av tingene som skjer. :)

Skrevet

Ja, det er nok bare deg. 

Anonymkode: 7044e...515

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ser på topp 10 på avsløringer på at han liker deg, så er det en av tingene som skjer. :)

Du virker overbevist, uansett hva vi andre sier. Nå er du i alle fall advart, så kan du unngå pinlige episoder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...